رئیس تربیت بدنی سپاه امام سجاد (ع)

هدف بسیج داشتن جامعه ای سالم و با نشاط است 



رئیس تربیت بدنی سپاه امام سجاد(ع) به اتفاق معاونین با  سرهنگ علی نسب فرماندهی بسیج جاسک و مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک دیدار کردند.
به گزارش صبح ساحل، در این دیدار که در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج جاسک برگزار شد ابتدا  علی نسب فرماندهی ناحیه بسیج جاسک در خصوص برنامه های ناحیه مقاومت بسیج جاسک در زمینه شادابی و نشاط اجتماعی و نیز توجه به ورزش روستاها و گسترش زیر ساخت های ورزشی در روستاهای کم برخوردار گزارشی را ارایه کرد وگفت:  تمام این برنامه با همکاری  و برنامه ریزی همکاران ناحیه مقاومت بسیج در راس آن تربیت بدنی بسیج جاسک انجام شده ودرحال انجام است. علی نسب بیان داشت: در این این ایامی که مردم با بیماری کرونا دسته پنجه نرم می‌کنند جامعه نیاز به شادابی و نشاط دارد و در همین راستا تربیت بدنی بسیج جاسک با همکاری رئیس اداره ورزش وجوانان برنامه و طرح ها در قالب ورزش خانواده ورزش و نشاط در روستاها انجام می دهند و جشنواره در حال اجرا می باشد.  فرمانده ناحیه بسیج جاسک از توجه فرماندهی سپاه امام سجاد و تربیت بدنی سپاه امام سجاد در خصوص توسعه ورزش روستاهای جاسک تشکر کرد و گفت: با حمایت های فرماندهی سپاه امام سجاد زیر ساخت ها و چند سالن ورزشی در شهر جاسک احداث شده است و این سالن ها برای استفاده عموم مردم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان به ویژه خانواده ها احداث شده است . فرماندهی بسیج جاسک گفت : اداره ورزش وجوانان جاسک با بسیج شهرستان در امر توسعه ورزش شهر و روستاهای جاسک همکاری خوبی دارد.
وی بیان داشت: ورزش موجب می شود جامعه ای سالم و شاداب داشته باشیم و هرچه برای ورزش سرمایه گذاری کنیم جامعه ای سالم تری  خواهیم داشت و در چندین روستای کم برخوردار  جاسک بسیج جاسک زمین ورزشی احداث کرده است. عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک در این دیدار گفت:  هدف اداره ورزش و بسیج در امر گسترش ورزش شهرستان مشترک است و بسیج برای ورزش یک ظرفیت است . وی اظهار داشت : امکانات زیرساختی اداره ورزش وجوانان در شهر و  روستاها در اختیار بسیج قرار دارد و همچنین امکانات زیر ساختی بسیج جاسک نیز در اختیار ورزش شهرستان است. مرادی گفت: علی نسب علاقه خاصی به ورزش دارد و حامی ورزش جاسک نیز می باشد و همواره از ورزش شهرستان حمایت کرده است که جای تقدیر و تشکر را دارد. مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک از نگاه خوب و مثبت فرماندهی سپاه امام سجاد استان و رئیس تربیت بدنی سپاه امام سجاد استان نسبت به رشد و توسعه ورزش جاسک تشکر کرد و گفت : طرح وجشنواره ورزشی خوبی توسط بسیج جاسک در روستاها با همکاری اداره ورزش وجوانان جاسک انجام شده است و جاسک رو به توسعه است . وی بیان داشت: نگاه مسئولین عالی کشور به جاسک نگاه مثبتی است و مقام معظم رهبری برای توسعه جاسک وسواحل مکران تاکید دارند و همه مسئولین استان و شهرستان باید برای توسعه ورزش جاسک کمک کنند.
دانشور نیا رئیس تربیت بدنی سپاه امام سجاد از همکاری و نگاه خوب  علی نسب فرمانده بسیج جاسک در امر گسترش ورزش جاسک تشکر کرد و گفت:  هدف بسیج داشتن جامعه ای سالم و با نشاط است و جامعه سالم با توسعه ورزش می تواند پایدار باشد. وی بیان داشت: نگاه فرماندهی سپاه امام سجاد استان به ورزش نگاه خوب و عدالت محور است  و بسیج در تمام شهرستان های استان سالن های خوب ورزشی احداث کرده است و این سالن ها در اختیار آحاد مردم قرار دارد تا اوقات فراغت خود را در این مکان های ورزشی سپری کنند. رئیس تربیت بدنی سپاه امام سجاد افزود : مجموعه سپاه امام سجاد تلاش می‌کند زیر ساخت های ورزشی را درسطح شهرستان های استان گسترش دهد و توجه به ورزش بانوان ، توجه به ورزش های بومی و محلی و ورزش های ساحلی از برنامه های مهم تربیت بدنی سپاه امام سجاد استان است و  برای ورزش پرسنل و کارکنان بسیج  هم برنامه داریم.
لازم بذکر است که دانشور نیا رئیس تربیت بدنی سپاه امام سجاد از امکانات وسالن های موجود بسیج جاسک بازدید کرد و در این  این دیدار احمد ارجمند مسئول تربیت بدنی بسیج جاسک گزارشی از فعالیت های ورزش بسیج در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها هم در شهر و روستاهای جاسک ارائه کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها