ماجرای اسیدپاشی روی اتومبیل عضو شورای شهر گاوبندی چیست؟



  صبح ساحل ، هنری - امام جمعه اهل سنت پارسیان حادثه اسید پاشی بر روی اتومبیل عضو شورای اسلامی شهر گاوبندی و یکی از فعالان اجتماعی شهرستان را به خطر افتادن امنیت جامعه برشمرد.شیخ احمد خنجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه اسید پاشی بر روی اتومبیل عضو شورای اسلامی شهر گاوبندی و یکی از فعالان اجتماعی شهرستان را اتفاقی شوم و زشت برشمرد و گفت: اسید پاشی روی ماشین عزیزانی که برای جامعه خود دل می سوزانند و برای پیشرفت و توسعه جامعه خود همواره تلاش می کنند این اتفاق برای جامعه بسیار زشت و دردناک است.

 وی با اشاره به اینکه اگر این افراد در جامعه میدان پیدا کنند آن جامعه دیگر قابل سکونت نخواهد بود، اظهار داشت: وقتی عده ای در جامعه به جایی میرسند که شرم و حیا را از دست می دهند و تابع آزها و تمناهای نفسانی خود می شوند هر کاری از آنها سر می زند. امام جمعه اهل سنت پارسیان گفت:مسئولان نباید این قضیه را کوچک بشمارند و فکر نکنند که این حادثه کوچکی بوده چرا که این حادثه تنها ظلم به افراد نبوده،بلکه ظلم  و اساعه ادبی به تک تک افراد جامعه بوده است.

 شیخ خنجی به این که همه ما مسئولیم که امنیت جامعه را تامین کنیم اشاره کرد و گفت: از شما مسولین امر که حفظ امنیت را برعهده دارید می خواهم این مسئله را به جد دنبال نمایید که در غیر این صورت مردم ساکت نخواهند نشست و پیگیر موضوع خواهند بود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها