مدیرکل آموزش وپرورش استان:

بیش از ۳۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بدو ورود هرمزگان مورد سنجش قرار گرفتند



مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از ۳۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بدو ورود به دبستان در استان برابر با ۸۵ درصد مورد سنجش قرار گرفتند .

به گزارش صبح ساحل، «ایرج بیت اللهی»، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سالجاری نزدیک به ۴۰ هزار دانش آموز هرمزگانی بدو ورود به دبستان مورد سنجش قرار گیرند که تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ دانش آموز دیگر نیز نوبت دهی شده اند. وی بیان داشت: میزان ثبت نام دانش آموزان هرمزگان از میانگین کشوری بالاتر است و به علت مشکلات سامانه پادا و سیدا، آمارگیری دقیق میزان ثبت نام در حال حاضر مقدور نیست.


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود:  در راستای پیگیری و اجرای مطلوب ثبت نام دانش آموزان، تا کنون بیش از ۹۶ بازدید استانی از روند ثبت نام در مناطق ۲۲ گانه آموزش و پرورش صورت گرفته است. بیت الهی یادآورشد: باتوجه به اینکه سیاست بر آموزش‌های حضوری با تاکید بر انجام زیرساخت‌های بهداشتی است، مدارس کم جمعیت اختیار برگزاری آموزش‌های حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند و آموزش دیگر مدارس نیز به صورت حضوری و مجازی خواهد شد ولی برای بازگشائی، تابع دستور ستاد ملی کرونا هستیم.


وی، فراهم شدن زیرساخت‌های بهداشتی برای یادگیری حضوری را مهم برشمرد و گفت:  واکسیناسیون  فرهنگیان، دانش آموزان، رانندگان سرویس مدارس و والدین و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از الزام های برگزاری کلاس ها به صورت حضوری می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها