خداحافظی «همایون امیرزاده» از سمت روابط عمومی وزارت ارشاد



«همایون امیرزاده» پس از 4 سال فعالیت به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد، امروز از این مسئولیت خداحافظی کرد و بازنشسته شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، ۲۷ تیرماه ۹۷ بود که «همایون امیرزاده» به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حکم سیدعباس صالحی منصوب شد و امروز از روابط عمومی ارشاد خداحافظی کرد.

امیرزاده پیش از مسئولیت هم در معاونت فرهنگی وزارتخانه به عنوان مشاور اجرایی در معاونت فرهنگی، سخنگوی نمایشگاه کتاب و حتی در کارگروه کاغذ مسئولیت داشت و مدتی هم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بود.

او در گفتگو با یکی از رسانه‌ها پیش از این اعلام کرده بود: من یک روستازاده هستم و  سال ۶۴ نیروی قاسم سلیمانی بودم.

این گزارش اضافه می‌کند، در بدو تشکیل دولت سیزدهم هم او استعفای خود را به سبب بازنشستگی به محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده بود اما وزیر ارشاد دولت سیزدهم خواهان استفاده از تجربیات امیرزاده شده بود، ولی او امروز با انتشار متنی که در ادامه می‌خوانید اعلام خداحافظی و بازنشستگی کرد:

 

 

وی در فروردین سال 96 در مصاحبه مفصل با خبرگزاری مهر به فعالیت‌های خود در دوران جنگ و ارشاد اشاره کرده بود. او درباره شروع فعالیت‌های مطبوعاتی خود گفت: «اولین همکاری من با خبرگزاری جمهوری اسلامی و صداوسیمای مرکز خلیج فارس بود. بعدها با روزنامه‌های ایران و کیهان نیز همکاری کردم و متعاقب آن خودم در شهر رودان هفته‌نامه‌ای محلی به نام «دریا» راه انداختم که من هم قائم مقام مدیرمسئول و هم سردبیر آن بودم. البته «دریا» امروز تبدیل به روزنامه شده است. اینها همه مربوط به زمانی بود که من تدریس می‌کردم و به بندرعباس منتقل شده بودم و کار اجرایی نمی‌کردم. من سال ۸۵ معاون فرهنگی اداره کل ارشاد هرمزگان شدم و یک سال بعد یعنی سال ۸۶ با حکم آقای صفارهرندی وزیر وقت ارشاد، مدیرکل ارشاد استان هرمزگان شدم. البته قبل از آن من دو دوره، دبیر خانه مطبوعات هرمزگان بودم و یکی از مسیرهای ورود من به وزارت ارشاد، همین فعالیت صنفی در خانه مطبوعات هرمزگان بود.»

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها