ضرورت افزایش نظارت‌ها بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در هرمزگان



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به آغاز فصل گردشگری در هرمزگان، افزایش نظارت‌ها بر رعایت شیوه نامه بهداشتی ضروری است.

 

به گزارش صبح ساحل،  علی رئوفی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و روز پرستار افزود: پرستاران به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت، به ویژه در طول دوران شیوع ویروس کرونا، نهایت خدمت را به مردم داشته‌اند.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ضمن حفظ سلامتی مردم، از ایجاد مشکل برای کسب و کار‌ها نیز جلوگیری شود.

 

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این جلسه با تبریک روز پرستار گفت: به واسطه تلاش‌های بی وقفه کادر پزشکی و پرستاری هرمزگان، این استان به ویژه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر، کمترین موارد مرگ بر اثر کرونا را داشته است.

محمد مهدی گویا افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در کنترل بیماری کرونا در برخی عرصه‌ها مقام اول کشور را دارد و کار‌های بزرگی توسط مجموعه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان صورت گرفته است که از همه تلاش‌ها در سطح این استان، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به پوشش بسیار بالای واکسیناسیون در هرمزگان، افزود: هرمزگان از بهترین استان‌های کشور در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تزریق دوز سوم واکسن کرونا را بسیار مهم دانست و گفت: این اقدام باید به صورت جدی انجام شود و همچنین باید با استفاده از ظرفیت طرح شهید سلیمانی، تلاش شود افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، سریعاً واکسینه شوند.

محمد مهدی گویا با اشاره به افزایش اقدامات و مراقبت‌ها برای جلوگیری از ورود سویه جدید ویروس کرونا (اومیکرون) گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک همچنان بسیار مهم و مورد تاکید است و این امر باید در همه مشاغل، اصناف و دستگاه‌های اجرایی جدی گرفته شود.

وی گفت: در جزایر و مناطق گردشگر پذیر استان هرمزگان، باید مراقبت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت جدی‌تر باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها