کنترلر بازی Backbone One برای آیفون


نویسنده: ایمان دستغیب

Backbone One بهترین کنترلر بازی موبایل برای آیفون است و می‌توانید آن را  از آمازون به قیمت ۷۰ دلار (۳۰ دلار تخفیف از قیمت معمولی آن) تهیه کنید.
  
علاوه بر این، شامل یک ماه Xbox Game Pass Ultimate است که به شما امکان می‌دهد بیش از صد بازی ایکس‌باکس را مستقیماً در آیفون خود بازی کنید. کنترلر موبایل Backbone One میتواند از طریق پورت لایتنینگ به آیفونهای نسل 6S هم متصل شود. این یک کنترلر کاملاً مجهز با دو پایه آنالوگ، جک هدفون و نرم افزار مخصوص به خود برای گرفتن اسکرین شات و اتصال به سرویس های پخش بازی است.شبیه به سایر کنترلرهای بازی، Backbone One یک آیفون را در بین دو دستگیره دستی قرار میدهد که با میله‌های آنالوگ، دکمه های متعدد و تریگرهای شانه ای کامل می شود. با هر آیفونی که می‌تواند iOS 13 یا بالاتر را اجرا کند، سازگار است.در بررسی اوایل سال جاری، کامرون فاکنر اشاره کرد که Backbone One بهترین سخت افزار را در میان کنترلرهای این سبک، با دکمه های پاسخگو، لمسی و محرک‌های احساس بهتر نسبت به بسیاری از کنترلرهای دیگر دارد. از شارژ گذرا پشتیبانی می کند و یک جک هدفون 3.5 میلی متری اضافه می کند که حتی اگر آیفون شما دیگر جک صدا نداشته باشد، کار می کند.
به‌علاوه، Backbone One با برنامه iOS Backbone کار میکند، که یک راه اندازی سریع برای همه بازیهای شما و توانایی مدیریت اسکرین شات‌ها و کلیپهای ویدئویی که با دکمه اختصاصی One گرفتهاید، فراهم میکند. شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف One این باشد که نمی‌توانید از آن برای بازی Fortnite استفاده کنید، اما این برای هر کنترل‌کننده سازگار با آیفون به لطف اختلافات مداوم Epic و اپل که بازی را از پلتفرم خارج می‌کند، صدق می‌کند. The One با اکثر بازی‌ها و سرویس‌های پخش دیگر، از جمله Apple Arcade، Google Stadia و xCloud مایکروسافت سازگار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها