رئیس شورای آموزش پرورش شهرستان:

پارسیان از کمبود شدید معلم رنج می‌برد



رئیس شورای آموزش پرورش شهرستان پارسیان گفت: کمبود شدید معلم در شهرستان پارسیان با توجه به غربی‌ترین نقطه استان و دور بودن از مرکز استان نیاز به یک تصمیم جدی دارد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی رضاپور»، رئیس شورای آموزش پرورش شهرستان پارسیان در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان، ضمن تاکید جهت ارتقاء زیر ساخت های آموزشی در شهرستان گفت: باید در زمینه ارتقاء زیر ساخت‌های آموزشی در شهرستان پارسیان اقداماتی صورت گیرد تا در آینده از به وجود آمدن معضلات و چالش‌های آموزشی جلوگیری کنیم.

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه کمبود معلم در شهرستان باعث می‌شود کیفیت آموزش و تدریس نیز پایین بیاید بر لزوم توجه جدی به این امر و با توجه به دور افتاده ترین شهرستان از مرکز استان بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای شهرستان تاکید کرد. وی ضمن یاد آوری انجام تعهدات صنایع انرژی بر  و مصوبه شورای آموزش پرورش شهرستان در خصوص ایجاد مدرسه علوم و فنون دریایی در شهرستان صحبت‌هایی ایراد نمودند و خواستار تحقق این مصوبه و به نتیجه رسیدن آن شدند.

رضاپور در پایان از حضور فعال خیرین و مردم بافرهنگ و مطالبه‌گر شهرستان و همچنین مجموعه آموزش و پرورش که با همکاری و تعامل درون شهرستانی و در کنار مجموعه فرمانداری بودن توانستیم شهرستان را به سرآمد و الگویی برای  دیگر شهرستان ها در حوزه آموزش و پرورش و مدرسه سازی باشیم تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه دیگر اعضای شورای آموزش پرورش شهرستان پارسیان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات و مسائل مطرح در سطح شهرستان پارسیان پرداختند که مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان نیز جهت رفع این مسائل و مشکلات قول مساعدت و همکاری دادند و در پایان از دغدغه مندی و توجه ویژه فرماندار پارسیان نسبت به امر آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت که همیشه برای رفع مشکلات در این حوزه پای کار هستند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها