به‌منظور پیشگیری از خطرات احتمالی بارندگی‌های پیش رو انجام شد؛

آماده باش کامل شهرداری منطقه یک بندرعباس در پی هشدارهای هواشناسی



شهردار منطقه یک بندرعباس از آماده‌باش کامل مدیران، کارکنان و مجموعه های عملیاتی این منطقه برای پیشگیری از مشکلات احتمالی بارندگی های پیش رو و ارائه خدمات مناسب به شهروندان خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، جواد چشم‌براه با اشاره به اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید باران در روزهای آتی گفت: اقدامات لازم به منظور پیشگیری و کنترل موضوع آبگرفتگی و بحران احتمالی ناشی از سیلاب ها انجام شده است و همه مدیران، کارکنان و مجموعه‌های عملیاتی در آماده باش صددرصدی قرار دارند.
وی اضافه کرد: با دستور شهردار محترم بندرعباس همه مرخصی ها و ماموریت های مدیران شهری و همکاران اجرایی لغو شده و ضمن شناسایی نقاط پر خطری که احتمال وقوع آب ماندگی در آنها وجود دارد، اکیپ های اجرایی و عملیاتی در این نقاط مستقر شده اند.
چشم براه خاطرنشان کرد: از چند روز گذشته و پس از دریافت هشدارهای هواشناسی، لایروبی خور ها، پاکسازی کانال ها و بهسازی مسیر های آب سطحی به صورت مستمر در دستور کار قرار گرفته و تجهیزات لازم برای تسهیل خدمات رسانی مطلوب به مردم عزیز نیز ارزیابی شده است.
شهردار منطقه یک بندرعباس از همه شهروندان درخواست کرد علاوه بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در ایام بارندگی به نکات ایمنی توجه داشته باشند و از عبور و مرور در مسیرهای آبرو و حاشیه خور ها جداً خودداری نموده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را زیر درختان و در مجاورت مسیرهای آب پارک نکنند.
جواد چشم براه در پایان یادآور شد: همشهریان می توانند هر گونه مشکلات احتمالی در خصوص بارندگی و ایرادات موجود در زمینه ارائه خدمات شهری را از طریق سامانه های ۱۳۷ شهرداری و ۱۲۵ آتش نشانی، به همکاران ما اعلام نموده تا در اولین فرصت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها