وزیر نفت و دبیر شورایعالی مناطق آزاد فردا به قشم می‌آیند



فرماندار قشم گفت: در سفر هیات دولت به استان هرمزگان، قشم میزبان وزیر نفت و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی است و احتمالا رییس جمهور نیز جمعه در شهرستان حضور خواهد یافت.
 
به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، محمد محمدحسینی سرپرست فرمانداری قشم بیان داشت: در جریان سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان هرمزگان، قرار شده تا وزیر نفت و دبیر شورای عالی مناطق آزاد به جزیره قشم سفر کنند.
وی افزود:  تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با علما و ائمه جمعه، معتمدین، تولیدکنندگان، بازرگانان و همچنین بازدید از پروژه‌های نفتی و برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌های سفر این دو مقام عالی دولت به جزیره قشم خواهد بود.
 فرماندار قشم با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان رییس جمهور و وزرا و مسئولین کلیدی دولت در قشم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم سهم قابل توجهی از اعتبارات را در راستای رفع کمبودها، نیازها و محرومیت‌های قشم با مصوبات سفر برآورده کنیم.
 
تکمیل پل خلیج فارس، تامین آب آشامیدنی، توسعه و بهبود خدمات آموزشی- درمانی و ورزشی و همچنین بهبود قوانین و مقررات و اختیارات مناطق آزاد در راستای توسعه شهرستان و اعتلای جایگاه جزیره به عنوان یکی از ارکان اصلی امنیت و اقتصاد در منطقه خلیج فارس از جمله درخواست‌های اصلی مردم در سفر هیات دولت به هرمزگان است.
 شهرستان قشم بزرگترین جزیره غیرمستقل جهان، دارای 1500 کیلومترمربع مساحت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت است و ۲ جزیره با نام های هنگام و لارک دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها