فوتبال هرمزگان درانتظار رئیس جدید



صبح ساحل، ورزشی _  حال‌وهوای فوتبال هرمزگان این روزها حال‌وهوای انتخاباتی به خودش گرفته است. پس از آن اتفاقاتی که برای فوتبال هرمزگان  افتاداین هیات رئیس خود را از دست داد ودوباره صاحب سرپرست شد. حدود 6 ماه است که حسین وفایی بعنوان سرپرست هیات امورات فوتبال هرمزگان را اداره می‌کند وباید منتظر بود که کی انتخابات این هیات برگزار می‌شود. ثبت‌نام برای پست ریاست هیات فوتبال انجام شده وپس از مهلت قانونی شش‌نفر نامزد فرم ثبت‌نام را پرکردند ومنتظر هستند که انتخابات برگزار شود.

عبدالمجید دبیده ، احمدآرامی، علی‌خواجه‌فینی، نقی‌صیادفعال، محمودکریم‌زاده و اصغرمعماری شش نامزدی هستند که یکی از آنها برروی صندلی داغ ریاست هیات فوتبال  خواهندنشست. هیچ یک از انتخابات ورزشی این گونه پرحرارت وداغ نیست وتنها فوتبال است که به واسطه هواداران زیادش این‌گونه پرهیجان است.انتخابات فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه درمحل فدراسیون برگزارمی‌شود وتکلیف رییس آن مشخص خواهدشد. انتخابات هیات فوتبال استان هم که تاکنون به درازا کشیده شده است به واسطه انتخابات فدراسیون فوتبال است وآن‌گونه که مسوولان اداره کل ورزش وجوانان استان می‌گویند به طوریقین تا قبل ازانتخابات فدراسیون نمی‌توانستیم انتخاب هیات استان را انجام بدهیم ولی بعد از مشخص‌شدن رئیس جدید فدراسیون بلافاصله درخواست خودمان را به فدراسیون خواهیم داد تا انتخاب هیات فوتبال استان هم انجام شود. آنچه که علاقمندان به فوتبال دراستان هرمزگان را نگران کرده است بحث‌آسیا ویژن است. آن‌ها اعتقاد دارند از زمانی که هیات بدون رئیس شده است آسیا ویژن آن به خوبی دنبال نمی‌شود درصورتی که مسوولان فعلی فوتبال این اعتقاد را ندارند وبراین باور هستند که روال عادی آن درحال انجام است.

فوتبال هرمزگان درحال‌حاضر چندین تیم درلیگ‌های مختلف کشور دارد برای حفظ این تیم‌ها باید برای فوتبال وقت بیشتری گذاشت و کار زمانی موفق‌تر خواهد بود که هرچه سریع‌تر رئیس هیات فوتبال مشخص شود. فوتبال استان هرمزگان اکنون به واسطه حضور خوب آلومینیوم المهدی وحتی شهرداری بندرعباس درلیگ یک درآستانه رفتن به لیگ برتر است واین شانس را بیشتر آلومینیوم دارد که به صورت مستقیم هرمزگان را صاحب یک تیم لیگ برتری کند. این موضوع را باید باورداشته باشیم هرچه نفوذ مادر فدراسیون فوتبال بیشتر داشته باشد کمتر حق فوتبال این استان ضایع خواهد شد. پس برای اینکه حقی از فوتبال هرمزگان گرفته نشود مسوولان اداره کل ورزش وجوانان به دنبال هرچه سریعتر برگزارکردن انتخاب هیات فوتبال باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها