طرح تشدید نظارت و بازرسی ویژه بر اصناف و اماکن رودان



مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان گفت: طرح نظارت و بازرسی ویژه بر اصناف و اماکن رودان با هدف کمک به افزایش سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان آغاز شد.

         

به گزارش صبح ساحل، عباس علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان از تشدید نظارت های کارشناسان سلامت محیط بر اصناف و اماکن پرتردد خبر داد و اظهار کرد: هدف از تشدید بازرسی ها ، نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بازرسی بهداشتی از تمام اماکن صنفی، خدماتی و اداری برای مدیریت، کنترل و پیشگیری موج ششم کرونا در جهت کاهش موارد بستری و میزان مرگ ‌و میر و قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان است.

وی افزود: در دو روز ابتدایی هفته جاری کارشناسان سلامت محیط با حضور پلیس اماکن شهرستان از ۱۰۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بخصوص نانوایی ها بازدید و نمونه برداری مواد غذایی انجام دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان ادامه داد: همچنین جایگاه های عرضه سوخت و اداره گاز و کارخانه رب سازی نیز مورد بازدید قرار گرفت که در طی این بازدید ها بیش از ۵۵کیلو گرم اجناس تاریخ گذشته کشف و معدوم گردید و  ۳ واحد صنفی میوه فروشی، نانوایی و سوپرمارکت نیز پلمپ شد.

علیمراد خاطر نشان کرد: همراهی کسبه و بازار در این شرایط حساس و خاص در مهار کرونا بسیار تأثیرگذار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها