در برنامه زنده رادیویی پایش انجام شد؛

پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه هرمزگان به سوالات و مشکلات شهروندان



مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در برنامه زنده رادیویی ۸:۴۵ دقیقه پایش با رویکرد مردم و مسئولین، پاسخگوی سوالات و مشکلات ارتباطی شهروندان هرمزگانی بود.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی حیدری»، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در برنامه زنده رادیویی ۸:۴۵ دقیقه پایش از شبکه خیلج فارس به سوالات و گلایه شنوندگان به صورت زنده و پیامکی در خصوص تلفن ثابت، دیتا و همراه اول در استان پاسخ داد.


مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در این مصاحبه ، در پاسخ به سوال یکی از شنوندگان در خصوص سرقت کابل‌های تلفن و قطعی‌های به وجود آمده در زمینه تلفن ثابت گفت: متاسفانه سرقت‌های پی در پی و مداوم تجهیزات مخابراتی علاوه بر قطعی و اختلالات زیاد در تلفن ثابت باعث خواهد شد زمان زیادی نیز صرف تهیه کابل و حفاری و کابل کشی شود.

گفتنی است؛ عمده مشکلاتی که از سوی همشهریان ازطریق تماس تلفنی و ارسال پیامک مطرح شد، مربوط به اینترنت خانگی و قطع شدن ارتباط تلفن به دلیل سرقت تجهیزات مخابراتی بود که مدیر مخابرات منطقه هرمزگان ضمن تشکر از نیروی انتظامی استان، توضیحات لازم را در این زمینه ارائه کرد.


شهروندان هرمزگانی می‌توانند از طریق تماس با سامانه 20117 برای قطعی تلفن ثابت شماره قطع خود را ثبت کرده که پس از بررسی و پیگیری موضوع از سوی کارشناسان، نتیجه اعلام خواهد شد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها