بازدید معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی ایران از واحد نمونه کیفی هرمزگان؛

نفت پاسارگاد از بالاترین استانداردهای تولید بهره می‌برد


نویسنده: سامیه طهورنیان

عصر امروز، «وحید مرندی مقدم» به همراه محمدکمالی، مدیر کل سازمان استاندارد هرمزگان و دیگر همراهان از شرکت نفت پاسارگاد بازدید کرد و به گفتگو با مدیران این مجموعه پرداخت.

            

به گزارش صبح ساحل، شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه دارای 6 کارخانه تولید قیر در شهرهای آبادان، اراک، بندرعباس ، تهران، تبریز و شیراز است. این شرکت، محصولات تولیدی به عنوان محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای لازم مورد تایید مصرف کنندگان جهانی است. این شرکت با همکاری با ادارات کل استاندارد استانی(آزمایشگاه همکار)، دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها ISO/IEC 17025  و دارا بودن پرسنل متخصص و به روز در آزمایشگاه ها موجب شده است تا کنترل کیفیت کارخانه های این شرکت به عنوان نمونه کنترل کیفیت استانی معرفی گردند.


مرندی مقدم، علت سفر و بازدید خود را برنامه طرح عیدانه ملی استاندارد عنوان کرد  و گفت: در این بازه  واحد های خدماتی، هتل ها، مراکز تفریحی و سایر صنوف به دقت و به شکل مستمر نظارت می شود.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی ایران افزود: صحبت ها و پیشنهاد های مدیران نفت پاسارگاد را بررسی کرد و آن در دستور کار پیگیری قرار داد.

نفت پاسارگاد از بالاترین استانداردهای تولید بهره می‌برد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها