آگهی ابلاغیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان



نظر به اینکه دادخواستی برای شما در اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده است برای اطلاع از مفاد آن و زمان و مکان حضور در جلسه رسیدگی لازم است در سامانه جامع روابط کار ثبت نام نمایید. بدین منظور چنانچه تاکنون اقدام به ثبت نام در سامانه جامع روابط کار ننموده اید با همراه داشتن کارت ملی به یکی از دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام نمایید. سپس برای مشاهده دادخواست مربوطه به صفحه شخصی خود در سامانه رجوع نمایید. 
راهنمایی ورود به سامانه (پس از احراز هویت و  ورود به سامانه بر روی گزینه پنجره واحد خدمات کلیک کرده سپس گزینه پنجره خدمات را انتخاب نمایید. از نوار اداره کل روابط کار، دریافت دعوتنامه حکم جلسه رسیدگی با کد ابلاغیه را کلیک بر روی گزینه شروع انتخاب نمایید و در فرم ظاهر شده درخواست دریافت دعوتنامه جلسه رسیدگی با کد ابلاغیه را انتخاب نموده و کد ابلاغیه درج شده در این برگه را در کادر کد ابلاغیه موجود وارد نمایید. سپس به قسمت تمام وظایت رجوع نمایید.) 
تذ کر 1- ثبت نام اشخاص حقوقی در سامانه مستلزم همراه داشتن تصویر آخرین روزنامه رسمی شامل نام مدیر عامل و نشانی قانونی شخص حقوقی است . 
تذکر 2- عدم ثبت نام در سامانه یا عدم حضور در جلسه رسیدگی مانع از رسیدگی و صدور رای نخواهد بود. لذا موکدا توصیه می شود به منظور شرکت در جریان رسیدگی و احقاق خود نسبت به ثبت نام در سامانه جامع روابط کار و شرکت در روند دادرسی اقدام فرمایید. لطفا مدارک خود را علاوه بر بارگذاری در سامانه جهت ارائه در روز جلسه رسیدگی ، به همراه داشته باشید. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها