رییس اداره آموزش و پرورش کیش:

بیش از 80 درصد دانش آموزان جزیره در مدارس حاضر شدند



رییس اداره آموزش و پرورش جزیره کیش گفت: با همکاری والدین هم اکنون ۸۷ درصد دانش آموزان این جزیره در مدارس حاضر شدند.

به گزارش صبح ساحل، «پرویز حیدری راد»، رییس اداره آموزش و پرورش جزیره کیش گفت: هم اکنون سه هفته از ازسرگیری آموزش حضوری مدارس سپری می شود که در این مدت حضور دانش آموزان از ۴۵ درصد به ۸۷ درصد رسیده است. وی اضافه کرد: در این بین سه درصد از دانش آموزان با غذر موجه از جمله ابتلای خود یا والدین به ویروس کرونا و یا بیماری های زمینه ای غایب هستند که آنان می توانند به منظور استفاده از فرصت آموزشی، آموزش های لازم را از طریق شبکه شاد و شبکه هفت سیمای جمهوری اسلامی دنبال کنند.

رییس اداره آموزش و پرورش جزیره کیش افزود: تصمیم گیری در خصوص دانش آموزان غایب با عذر غیر موجه نیز بر مبنای ماده ۷۴ قانون مقررات انضباطب مدارس خواهد بود اما به منظور جلوگیری از محرومیت تحصیلی، آنان نیز می توانند از بستر شاد و شبکه آموزش دروس خود را پیگیری کنند. وی یادآور شد: حفظ سلامت دانش آموزان مهمترین اولویت این اداره در مدارس است و در این راستا با همکاری شرکت عمران آب و خدمات کیش سیستم های سرمایشی مدارس بهبود پیدا کرده و سیستم تهویه نیز کلاس ها نیز در حال نصب و راه اندازی است.

حیدری راد افزود: همچنین به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کارشناس بهداشت آموزش و پرورش روزانه اطلاعات دانش آموزانی که خود و یا بستگان درجه یک آنان مبتلا به ویروس کرونا هستند را از مرکز توسعه سلامت دریافت و جهت جلوگیری از حضور آنان در مدارس جلوگیری می شود.

عکس از صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها