رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس:

وسایل خنک کننده به مناطق زلزله زده هرمزگان ارسال شد



رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس گفت: محموله آب معدنی، وسایل خنک کننده و مایحتاج ضروری در راستای اجرای امینانه نیات واقفان از محل نیات موقوفه‌ها توسط این اداره به مناطق زلزله زده ارسال شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمدعلی پویه»، رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس گفت: پایگاهی نیز در امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس فعال است که بصورت شبانه روز آماده دریافت کمک های مومنانه مردم خداجوی شهر بندرعباس است. وی ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده به همراه ملزوم‌هایی که خود اداره تهیه کرده به مردم زلزله زده غرب هرمزگان ارسال می شود.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس گفت: بقاع، حسینیه ها و مساجدی که دارای سیستم های خنک کننده اند ملزم به دادن خدمت به مردم زلزله زده هستند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه بندرعباس یادآور شد: وقف می تواند در چنین روزهایی که نیازمند یاری همنوعان خود هستیم گره گشا باشد.

پویه با بیان اینکه نمی‌توانم آمار دقیقی بیان کنیم به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون درحال بررسی نیات واقفان برای کمک به زلزله زدگان و همچنین رایزنی برای تهیه وسایل مورد نیاز دیگر برای ارسال به مناطق زلزله زده هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها