اعلام دست‌آوردهای تامین اجتماعی در هفته این سازمان:

صعود بیمارستان خلیج‌فارس به پله‌های کیفیت/ ارتقا به رتبه 73.5 بهترین نتیجه ارزیابی برای این بیمارستان



با حضور عباس اکبری مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان، فرشته بستان رئیس بیمارستان خلیج‌فارس و جمعی از کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان و بیمارستان خلیج‌فارس جشن هفته تأمین اجتماعی و دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر برگزار شد.  مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: بیمارستان خلیج‌فارس تنها بیمارستان ملکی سازمان تأمین اجتماعی در استان هرمزگان است که خدمات بسیار خوبی به مراجعه‌کنندگان به‌ویژه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ارائه می‌کند.  عباس اکبری افزود: بار مراجعه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی به این بیمارستان بالاست و این موضوع باعث می‌شود وظیفه کارکنان این بیمارستان سنگین شود.
به گزارش صبح ساحل، اکبری خاطرنشان کرد: زحمات کادر درمانی به‌ویژه در دوران بیماری کرونا بسیار زیاد شد و کادر درمانی این بیمارستان با تمام وجود برای نجات جان بیماران تلاش کردند.  وی عنوان کرد: ما در تأمین اجتماعی تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم خدمات خوبی به کارکنان این سازمان در استان به‌ویژه کادر درمان و کارکنان بیمارستان ارائه کنیم.  اکبری ادامه داد: اگر کارکنان را بتوانیم به‌خوبی تکریم کنیم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مراجعه‌کنندگان نیز موردتکریم قرار گیرند. وی با اشاره به کسب رتبه ممتاز بیمارستان خلیج‌فارس در بین بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: باوجود مشکلات زیادی که بر سر بیمارستان وجود داشت، با تلاش و مشارکت همه کارکنان و مدیریت بیمارستان توانستند رتبه ممتاز را کسب کنند.
اکبری اضافه کرد: باید تلاش شود که کسب رتبه‌های برتر ادامه داشته باشد. 
 مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان در پایان گفت: از خانواده‌های کارکنان و کادر درمان بیمارستان خلیج‌فارس تشکر می‌کنم که با ایثار و پشتیبانی خود باعث شدند که این بیمارستان بتواند رتبه ممتاز کسب کرده و خدمات درمانی مناسبی به مراجعه‌کنندگان ارائه نمایند.
 
صعود بیمارستان خلیج‌فارس به پله‌های کیفیت
فرشته بوستان، رئیس بیمارستان خلیج‌فارس در مراسم جشن هفته تأمین اجتماعی گفت: بیمارستان خلیج‌فارس با ۲۷۳ تخت مصوب در حال ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان هستند.  دکتر فرشته بستان بیان کرد: در دوران کرونا، بیمارستان خلیج‌فارس دومین بیمارستان استان بود که پذیرش بیماران کرونایی را بر عهده داشت.
بستان اظهار داشت: در زمان پیک کرونا، صد تخت بیمارستان در چهار بخش به این بیماران اختصاص یافت و بخش کرونایی در این بیمارستان تعطیل نشده است.  وی گفت: با تلاش همه کارکنان و کادر درمانی بیمارستان، بیمارستان خلیج‌فارس رتبه ممتاز را کسب کرد که این امر علی‌رغم وجود کرونا و فشار کاری بود که به کادر درمانی وارد شد.
وی همچنین پیش از این اعلام کرده بود که در اعتباربخشی خردادماه توسط وزارت بهداشت که به‌طور دقیق و با ارزیابی مستمر صورت گرفته ، بیمارستان خلیج‌فارس موفق شده تا شاخص 65 به 73.5 ارتقا یابد. وی افزود: این بهترین نتیجه ارزیابی در طول این سال‌ها بوده است.
به گفته رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی خلیج‌فارس، تلاش برای حفظ رتبه درجه‌یک و افزایش مستمر این شاخص ازجمله اساسی‌ترین و اولویت مهم در این بیمارستان است. دکتر بستان همچنین خاطرنشان کرد: کسب این ارتقای رتبه از شاخص 65 به 73.5 باوجود شرایط کرونا و خستگی کادر درمان و ابتلای آنان به بیماری در این دوساله اخیر نشانه تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و پرستاری این بیمارستان و عزم آن‌ها در مسیر خدمت به مردم است.
 
تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در غبار رویی مزارهایشان
به مناسبت هفته تأمین اجتماعی مدیران و کارکنان بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی استان هرمزگان مزار شهدا را غبارروبی و گل‌باران کردند.  به مناسبت هفته تأمین اجتماعی و فرارسیدن روز تأمین اجتماعی مدیران و جمعی از کارکنان تأمین اجتماعی استان هرمزگان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، با اهداء گل به شهدای والامقام این استان ادای احترام کردند. کارکنان تأمین اجتماعی هرمزگان به‌منظور تأیید تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا با حضور در گلزار شهدای بندرعباس مزار این شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند. مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان در این مراسم گفت: به‌منظور تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و انقلاب در این مکان حضور پیداکرده‌ایم تا بتوانیم از شهدا مدد گرفته و در ادامه مسیر خدمت به جامعه هدف تلاش کنیم.
عباس مؤمنی در حاشیه این مراسم گفت: اگر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس نبود، اکنون ما در آرامش و امنیت نمی‌توانستیم زندگی کنیم. وی خاطرنشان کرد: ما تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و باید یاد و خاطره شهیدان همیشه زنده باشد چراکه به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. مؤمنی عنوان کرد: ما وظیفه‌داریم در همه حال یاد شهدا را زنده نگه‌داریم و راه این فرشتگان پرکشیدِ را ادامه دهیم.
 
      
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها