سیزدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اداری در رودان برگزار شد



سیزدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اداری در شهرستان رودان با حضور استاندار هرمزگان و به میزبانی بخش‌های چهارگانه شهرستان رودان، برگزار شد. در این جلسه به اجرای مصوبات در موعد مقرر و طبق برنامه اعلام شده، تاکید شد.

به گزارش صبح ساحل، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری دبیر شورای اداری استان در سیزدهمین جلسه فوق‌العاده شورای اداری در شهرستان رودان که به میزبانی بخش‌های چهارگانه رودان برگزار شد، گفت: «قطار توسعه و پیشرفت هرمزگان با سکان‌داری مهدی دوستی استاندار هرمزگان پس از گذر از شهرستان‌های هرمز، بشاگرد، بستک، حاجی‌آباد، بندرلنگه، خمیر، جاسک، سیر یک و حاجی‌آباد به رودان برای بررسی چهار محور آب، راه، سلامت و بهداشت، رسیده است».

محسن خاکی‌نهاد تشریح کرد: سیزدهمین شورای اداری را در کمتر از سه ماه برگزار می‌کنیم و در این مدت حدود ۶۰۰ مصوبه تقدیم مردم استان هرمزگان شده است. ایده برگزاری این جلسات از سوی استاندار هرمزگان، مهدی دوستی مطرح‌شده که نتیجه برگزاری این جلسات در شهرستان‌ها مایه دلگرمی و امیدبخشی بین مردم شده است».

وی افزود: با بازخوردهای گزارش‌شده به اذعان نمایندگان، نخبگان و افکار عمومی به امیدبخشی مردم از این اقدام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری دبیر شورای اداری استان در ادامه این نشست از برگزاری این جلسات در شهرستان‌های پارسیان قشم و ابوموسی خبر داد و گفت: این شهرستان‌ها به‌زودی مقصد بعدی اعضای شورای اداری خواهند بود تا در جهت توسعه همه‌جانبه استان گام برداشته شود.

محسن خاکی‌نهاد اظهار داشت: تا اینجای کار با بررسی مشکلات استان، ارائه پیشنهادها و راه‌حل‌ها توسط ائمه جمعه و نمایندگان هر منطقه، وحدت رویه و تشریک‌مساعی میان واحدهای اجرایی استان، هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی نهادها و ارگانهای مستقر در سطح استان، پیشرفت خوبی داشته ایم».

وی در ادامه افزود: «وظایف شورای اداری هم تاکنون به درستی انجام‌شده است، امیدوارم در ادامه نیز به‌صورت مستمر و پیوسته تا رفع کامل نیازهای مردم این جلسات ادامه پیدا کند و گره‌گشای مشکلات مردم باشد».

این مقام مسئول تأکید کرد: نکته مهم در برگزاری شورای اداری استان که آن را با سایر شوراهای اداری حتی در کشور متفاوت می‌کند، وجود دارد، این است که این سفرها هدفمند با برنامه، با خروجی مشخص، قابل‌پیگیری و شفاف بوده است.

محسن خاکی نهاد، با اشاره به مردم محور بودن این جلسات و سفرها گفت:« حضور استاندار محترم در مساعد دغدغه‌ها، درخواست‌های مردمی موردتوجه قرارمی گیرد. مسیر روشن، هدفمند با توجه به نیاز مردم را طی می‌کند و به‌عنوان مصوبه برای اجرا تقدیم مردم می‌شود.

 وی درپایان گفت: در این جلسه 138 پیشنهاد از سوی فرمانداری شهرستان که با همکاری 15 دستگاه منتخب استان پس از ساعت‌ها مطالعه، گفتگو و همفکری جمعی به جمع بندی رسیده است، مطرح می‌شود.

ضمن تشکر از همه مدیران که همراهی لازم را در برگزاری مناسب این شورا داشتند انتظار است مصوبات در موعد مقرر و طبق برنامه اعلام‌شده به سرانجام برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها