در هفته گذشته؛

24 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر هرمزگان دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در هفته گذشته 24 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر و 838 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد. 
به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در اجرای طرح های پاکسازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری‌های شبانه روزی اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، در هفته گدشته 39  مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح استان اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ها ضمن شناسایی و توقیف 14 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر  796 کیلو تریاک ، 13 کیلو و 129 گرم حشیش ، 18 کیلو و 352 گرم شیشه ، 10 کیلو و 259 گرم هرویین و یک کیلو و 212 گرم سایر مواد جمعا 838 کیلو انواع مواد مخدر  کشف و ضبط کردند.
جعفری تصریح کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و اجرای عملیات های جداگانه در مدت یاد شده  ، 10 قاچاقچی مواد مخدر،  14 فروش و توزیع کننده مواد و 193  معتاد  متجاهر و بلامکان شناسایی و دستگیر  شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، بیان داشت: نیروی انتظامی در بحث مقابله با پدیده قاچاق و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران از هیچ کوششی دریغ نکرده و با مجرمان با جدیت و و اقتدار برابر قانون رفتار می کند و در این خصوص با هیج فرد یا افراد مماشات نخواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها