مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان خبرداد:

تداوم فعالیت جهادگران هرمزگانی در مناطق محروم



مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: ساخت و ساز و محرومیت زدایی در مناطق محروم هرمزگان توسط جهادگران همچنان ادامه دارد و گروههای بسیج سازندگی به طور مستمر به مناطق کمتر برخوردار اعزام می‌ شوند

به گزارش صبح ساحل،«یاسین باوقار» مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان  بیان کرد: اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم هرمزگان به منظور کمک به ساخت و ساز عمومی و رفع محرومیت‌های مردم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: جهادگران در این اردوها موضوعات مختلف از جمله تعمیر مساجد و حسینه‌ها و منازل مسکونی محرومان و در مرمت و رنگ آمیزی مدارس در بافت فرسوده و مناطق محروم انجام می‌دهند.

باوقار اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی باهدف محرومیت زدایی و ساخت و ساز و مرمت از جمله اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار است و برکات زیادی به همراه داشته و سبب رضایتمندی مردم می‌شود

مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان بیان کرد: محرومیت زدایی و ارتباط جهادگران با مردم‌ مناطق محروم و انجام کارهای عام المنفعه و حضور آنان در این مناطق از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی و شرکت در این اردوهای سراسر نور باعث تقویت و افزایش روحیه مسئولیت پذیری و ایجاد همکاری و همدلی در بین جوانان و نوجوانان می شود و آنان را در کنترل نفس سرکش یاری می‌کند و عاقبت بخیری را برای آنان به دنبال دارد.

باوقار در پایان تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و ساخت و ساز منازل مسکونی محرومین و مستضعفین ادامه دار خواهد بود و در این مسیر از ظرفیت گروه های جهادی بهره خواهیم برد و همواره یار و یاور مردم هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها