سفر‌ معاون اول رئیس جمهور به هرمزگان؛

توسعه بندر شهید رجایی یک‌ باید است


نویسنده: صبح ساحل

"محمد مخبر"، معاون اول رئیس جمهور بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ آبان ماه پس از سفر به شهرستان بشاگرد و بازدید از بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران گفت: سه موضوع در این سفر دنبال شده است؛ اول بازدید از طرح‌هایی که مصوبه سفر ریاست جمهوری به بشاگرد و قبل از آن دستورات رهبر انقلاب در رابطه با مسائل بشاگرد بود. خوشبختانه به بخش زیادی از این موارد عمل شده و بخشی هم عمل نشده بود که امیدواریم تا پایان سال تامین اعتبار شود و مسائل آنجا حل شود.

به گزارش صبح ساحل، وی با بیان اینکه بشاگرد استعداد اینکه از وضعیت محرومیت خارج شود را دارد، افزود: شهرستان بشاگرد مردم خوب، دلسوز و بچه‌های مستعدی دارد و به تعبیر رهبر انقلاب بشاگرد باید به وسیله بشاگردی‌ها ساخته شود. این استعداد وجود دارد.

مخبر با ضمن تاکید بر اینکه برای کم و کسری‌ها تصمیماتی گرفته شد، درباره بازدید از بندر شهید رجایی و بررسی وضعیت کالاهای اساسی، اظهار‌ کرد: ظرفیت بندر شهید رجایی باید توسعه جدی پیدا کند. کشور به لحاظ ترانزیتی موقعیت استثنایی دارد و این مسیرهای ترانزیتی با کشورهایی مثل روسیه در حال بازگشایی است از همین رو باید آمادگی گسترش را داشته باشیم؛ این موضوع توسط دولت دنبال خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور در رابطه با بخشنامه دیدار هفتگی چهره به چهره مدیران گفت: یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم دسترسی آسان مردم به مسئولین است. ریاست جمهور نیز نسبت به این موضوع حساس هستند، تا زنجیره آخر باید این اتفاق بیفتد؛ از بخشدار تا رئیس جمهور باید بتوانند با مردم این ارتباط را تنظیم کنند.

مخبر با بیان اینکه ریاست جمهوری یه این موضوع تاکید دارند، گفت: تا الان این روند بد نبوده است اما می‌تواند بهتر هم شود. این بخشنامه برای تاکید بر این مهم ابلاغ شده است. به هیچ وجه در اتاق های در بسته تشخیص مسئله میسر نیست و باید در بین مردم بود. اطلاعاتی که شما در بین مردم بدست می‌آورید هرگز در پشت میز کسب نخواهید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها