آغاز عملیات اجرایی ۱۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در رودان



طی آیینی با حضور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی ۱۸۰۰ واحد نهضت مسکن ملی در رودان آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، کلنگ اجرای ۱۸۰۰ واحد مسکن ملی صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان، امام جمعه رودان، مدیرکل مسکن و شهرسازی هرمزگان و فرماندار رودان به زمین زده شد.

مهدی دوستی در حاشیه این آیین اظهار کرد: طرح نهضت مسکن ملی در رودان در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار اجرا خواهد شد که طی آن ۱۸۰۰ واحد مسکن تحویل مردم شریف خواهد شد.

وی افزود: این واحدها به صورت قطعات ویلایی به مردم واگذار خواهد و قرار داشتن این اراضی در یکی از بهترین مناطق شهرستان با منظره ایی  زیبا از مزایای آن است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: زیر ساخت‌هایی همچون آب، برق و دسترسی به جاده در این محل دیده شده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که زیر ساخت‌های لازم پیش از اتمام اولین واحد نهضت مسکن ملی در رودان ایجاد خواهد شد.

دوستی خاطر نشان کرد: تعهد استان هرمزگان نسبت به تامین زمین طرح نهضت مسکن ملی تکمیل شده است و هرمزکان بیشترین مسکن ویلایی را در کشور دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز با بیان اینکه طرح نهضت مسکن  ملی در رودان بیش از ۴هزار ثبت نام کننده داشته است گفت: ۷۴۳ نفر ثبت نام شان تکمیل و واجد شرایط شناخته شده‌اند.

عباس کمالی افزود: احداث منازل به صورت ویلایی و با ذائقه خود مردم از ویژگی های این طرح است.

وی گفت: علی رغم اختصاص هزار و ۸۰۰ واحد مسکن در اجرای این مرحله از نهضت مسکن ملی در رودان تدابیر لازم برای تخصیص زمین به تعدادی بیشتری از متقاضیان با طی مراحل فنی در کوتاه ترین زمان ممکن  را هم خواهیم داشت.

کمالی در خصوص برنامه زمانبندی احداث واحد های نهضت مسکن ملی نیز گفت: برنامه زمانبندی ۲ ساله است و سقف شروع عملیات اجرایی نیز ۶ ماهه خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها