آقای استاندار بارها گفته‌ایم و باز هم می‌گوییم

دل برخی مدیران هرمزگان با ورزش نیست، برخورد کنید



اتفاقات عجیب و غریب در ورزش هرمزگان تمامی ندارد و هر از گاهی اتفاقاتی در حوزه ورزش می افتد که باورش سخت و غیر تحمل است.
 
تیم بسکتبال صنایع هرمزگان قرار بود در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به تهران سفر و مقابل تیم مهرام صف آرایی کند اما به دلیل مشکلات مالی این اتفاق نیفتاد و تیم  صنایع هرمزگان به تهران اعزام نشد.
وقتی می گویم اتفاق عجیب غریب واقعا عجیب غریب است چون تیمی به دلیل مشکلات مالی به مسابقه خارج از استان اعزام نشده که نام باشگاهش صنایع پشتیبان هرمزگان است. این باشگاه قرار بود علاوه بر تیمداری در خیلی از مسائل ورزش استان گره‌گشا و به نوعی بازوی پرتوان ورزش استان باشد اما آن گونه که مشخص است این بازو خود نیاز به یک بازوی  توانمند دارد.
در جلسه ای که چند مدت پیش با حضور استاندار و نمایندگان مجلس و تعدادی از مدیران کل ادارات استان برگزار شد قرار بر این شد که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مسوول هماهنگی و به نوعی پشتیبان تیم بسکتبال باشد اما نتوانست به تعهد خود عمل و تیم را به تهران اعزام نماید. 
البته قرار نبود خود اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه هزینه ای کند بلکه قرار بود به واسطه یکی از قطب های صنعتی در استان این کار را انجام دهد اما به چه دلیلی این کار صورت نگرفته است خود مسوولان اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان باید جوابگو باشند.
مخاطب  ما در این گزارش  شخص استاندار و نمایندگان مجلس در شورای اسلامی هستند. چگونه است که استان‌های همجوار ما که از نظر اقتصادی و سرمایه گذاری به مراتب از استان هرمزگان ضعیف تر هستند می توانند بدون دغدغه در رشته های مختلف ورزشی سرمایه گذاری کنند اما در هرمزگان که دروازه اقتصادی کشور است این کار برای شخص اول استان سخت است.
آقای استاندار آیا از قرارداد بازیکنان و مربیان گل گهر سیرجان در لیگ برتر فوتبال کشور خبر دارید؟
یا این که خبر دارید  گل گهر ، مس کرمان،  مس سرچشمه و مس رفسنجان چقدر در سال برای ورزش خرج می‌کنند اما شما نمی توانید با پنج صنعتی که تعهد داده اند باشگاه صنایع پشتیبان هرمزگان را پشتیبانی کنند و به تعهدات خودشان عمل نمی کنند برخورد جدی کنید.
خیلی از جوانان استان از بودن این صنایع بهره ای نمی برند و تنها آلاینده های آن ها سهم مردم استان است، چگونه به خود جرات می دهند که به تعهدات خود نسبت به مسوولیت های اجتماعی که دارند عمل نکنند نه این که با مدیران آن ها برخورد جدی نمی شود.
تا کی باید چوب بی توجهی مدیران این صنایع را جوانان این استان و ورزشکاران آن ها بخورند.
واقعا باورش سخت است  این استان که می توانند میزبان مسابقات آسیایی باشد اما نمی تواند خرج سفر یک تیم را تامین کند. این واقعا عجیب است که  استاندار یک استان که همه ایشان را شخصی ورزشی می دانند نمی تواند  بدون دغدغه بودجه یک باشگاه را تامین کند.
تا کی باید این اتفاقات عجیب و غریب در ورزش هرمزگان رخ دهد. مگر می شود تیمی که در لیگ برتر بسکتبال کشور بازی می کند از لحاظ البسه ورزشی مشکل داشته باشد و برای حضور در مسابقات از لباس های فصل قبل خود استفاده کند و یا  این که ۸ هفته از مسابقات بگذرد اما بازیکنان و کادر فنی آن ها که خیلی از آن ها تنها راه درآمد زندگی شان همین  بازی کردن است یک ریال دریافتی نداشته باشد. آقای استاندار بارها گفته ایم و باز هم می گوییم،  یک بار برای هميشه به طور جدی ورود کنید و با مدیرانی که دلشان با ورزش این استان نیست و نمی‌خواهند رشد و پیشرفت ورزش این استان را ببینند برخورد کنید آن وقت خواهید دید که چند مدیر در کنار شما خواهند بود. 

 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها