اتفاق عجیب و باورنکردنی در طولانی‌ترین بازی فوتبال؛ داور از سرما غش کرد!



بیست و چهارم دی ماه اتفاقات عجیبی در طولانی‌ترین مسابقه فوتبال بانوان میان تیم‌های زارع باتری سنندج و سپاهان رخ داد که رئیس هیئت فوتبال استان کردستان در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، بیست و چهارم دی ماه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد اما یکی از این دیدارها حاشیه‌های فراوانی داشت و در سرمای شدید و زیر بارش برف سنگین و با اصرار داور و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار شد.

دیدار زارع باتری سنندج و سپاهان که در نهایت با برتری ۲ بر یک سپاهان به پایان رسید اما این بازی ۶ ساعت به طول انجامید. این موضوع سبب شد تا خبرنگار ایرنا به گفت وگو با رضا رحمانی رئیس هیئت فوتبال استان کردستان بپردازد.

وی درباره حواشی رخ داده در طولانی‌ترین مسابقات فوتبال بانوان، اظهار داشت: این بازی قرار بود ساعت ۱۳ بیست و چهارم دی ماه برگزار شود، اما با استعلامی که روز قبل از بازی از سازمان هواشناسی گرفتیم، متوجه شدیم که در روز بازی شرایط جوی به دلیل بارندگی سخت خواهد شد. به همین دلیل اعلام کردیم تا بازی ساعت ۱۲ برگزار شود. تیم‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ شروع به گرم کردن در زمین کردند و قبل از بارش برف ما زمین، رختکن و سیستم گرمایشی را بررسی کردیم و مشکلی نبود اما با آغاز بارش، به داور و نماینده فدراسیون فوتبال گفتیم که زمین شرایط بازی را ندارد. حتی خط کشی کنار زمین نیز کاملا محو شد و سپاهان نیز به ادامه بازی اعتراض کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کردستان عنوان کرد: وقتی به داور و نماینده فدراسیون فوتبال اعتراض کردم، آنها گفتند که امکان اینکه بازی معوقه شود، وجود ندارد. حتی نماینده فدراسیون اصرار کرد تا کنار زمین را رنگ بزنم تا خط زمین مشخص شود. گفتم خط توسط برف محو شده است و چنین چیزی ممکن نیست. بازیکنان عرق کرده بودند و لباس‌ها و کفش‌های آنها خیس شد. به همین دلیل بازی را ۴۰ دقیقف متوقف کردیم.

وی ادامه داد: شرایط بازی به حدی وخیم بود که با منصور قنبرزاده نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تماس گرفتم و گفتم که امکان ادامه بازی وجود ندارد. قنبرزاده گفت داور و نماینده فدراسیون باید تصمیم بگیرند و آنها حرف اول و آخر را می‌زنند و فدراسیون آنجا را مجبور به کاری نکرده است و فدراسیون کسی را تحت فشار قرار نمی‌دهد. وی گفت پیگیری می‌کنم اما بعد از آن متوجه شدم که تحت تاثیر حرف برخی قرار گرفته بود و پیگیری هم صورت نگرفت. در هر صورت به ناظر بازی گفتم که هر اتفاقی بیفتد شکایت می‌کنم.

رحمانی با اشاره به اینکه حتی داوران هم لباس گرم نداشتند، گفت: در نیمه دوم برای داوران خرما و غذای گرم آوردیم اما با اینحال یکی از کمک داوران در کنار زمین غش کرد. بسیار ناراحت شدم و به داور گفتم با این وضعیت چه اصراری به ادامه بازی دارید. او گفت سازمان هواشناسی اعلام کرد که یکشنبه امکان برگزاری بازی نیست و به هیچ عنوان نباید بازی معوقه شود. گفتم به خودتان رحم کنید اما گوشش بدهکار نبود و بازیکنان از ساعت ۱۰:۳۰ دیقیه صبح تا ۱۶:۱۵ دقیقه بعدازظهر در زمین حضور داشتند.

وی یادآور شد: در این وضعیت احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد می‌شود و بعد از این بازی چهار بازیکن ما سرما خوردند. کفش و لباس آنها کاملا خیس بود و ۶ ساعت در زمین اذیت شدند. تیم سنندج نهایت ۱۳ بازیکن دارد و ۴ نفر آن سرما خوردند و حال چگونه بازیکنانم باید برای بازی جمعه این هفته آماده شوند. در کل قهرمانی و نتیجه را ول کنید، سلامت بازیکنان اهمیت دارد. ورزش برای سلامتی است نه آسیب زدن.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها