لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان در لیگ برتر ماندگار شد



تیم فوتسال صنایع هرمزگان در آخرین بازی خانگی خود به مصاف فولاد زرند ایرانیان رفت.
به گزارش صبح ساحل ، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صنایع هرمزگان در آخرین بازی خانگی خود در سالن فجر بندرعباس به دیدار فولاد زرند ایرانیان رفت. تا قبل از این دیدار نماینده هرمزگان با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه یازدهم  و فولاد زرند با ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار داشتند.

دیدا  رفت دو تیم  با نتیجه دو بر یک به سود این تیم به پایان رسیده بود و شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان در این بازی به دنبال سه امتیاز بودند تا خیالشان بابت ماندن در این فصل لیگ برتر آسوده شود.
دو تیم بازی را سرعتی شروع کردند و به دنبال راهی برای گل زدن بودند. در دقیقه ۱۰ بازی بود که بلاخره صنایع مزد حملات خود را گرفت و سروش احمدنیا قفل دروازه فولاد زرند را باز کرد. در ادامه این زرند بود که به گل مساوی دست یافت و حسین اکبر زاده برای تیمش گلزنی کرد. اوج حساسیت نیمه اول در یک دقیقه پایانی آن بود و در ثانیه های پایانی محمد بنی اسدی برای بار دوم دروازه فولاد زرند ایرانیان را باز کرد تا صنایع هرمزگان نیمه اول را با برتری دو بر یک به رختکن برود.
در نیمه دوم شاهد دو گل زدو هنگام از دو تیم بودیم.
ابتدا محمد بنی اسدی گل سوم را برای صنایع هرمزگان به ثمر رساند و بعد از آن کامبیز گمرکی گل دوم را برای فولاد زرند زد تا باز هم اختلاف همان یک گل نیمه اول باشد. طوسی پوشان زرند که اصلا دوست نداشتند در این بازی بازنده باشند فشار حملات خود را بیشتر کردند تا این که محمد جواد ضاالدینی گل مساوی را برای فولاد زد تا دو تیم یک بار دیگر مساوی شوند. در ادامه این تیم فولاد زرند ایرانیان بود که از روی نقطه پنالتی دوم توسط حسین اکبر زاده به گل چهارم رسید و برای اولین بار در این بازی از صنایع پیش افتاد.
شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان که آخرین بازی خانگی خود را در این فصل تجربه می کردند نمی خواستند مقابل اندک هواداران خود شکست بخورند به همین دلیل بر حملات خود اضافه کردند تا این که علی جوذری موفق شد بازی را چهار چهار مساوی کند.

در سه دقیقه پایانی حملات فوتسالیست های هرمزگانی روی دروازه فولاد زرند بیشتر شد اما موفق نشدند گلی به ثمر برساند و بازی با نتیجه مساوی چهار چهار به پایان رسید. با این تساوی و شکست مقاومت البرز مقابل نماینده قم صنایع هرمزگان در یک هفته مانده به پایان مسابقات در لیگ برتر ماندگار شد.
در این بازی برای صنایع هرمزگان محمد علی میرزایی،  مهرداد خانه داری، محمد بنی اسدی،  امین مراد احمدی، محمد حسین بازیار،  علی جوذری، امیرحسین دهقانی، محمد امین فارسی، سروش احمدنیا، علیرضا کاظمی،  حسین رحیمی و علیرضا صابری با هدایت هادی بزوال بازی کردند.  لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۱۴ تیم در حال برگزار است  که در پایان دو تیم به دسته پایین تر سقوط می کنند.
  صنایع هرمزگان در لیگ برتر ماندگار شد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها