عملیات لایروبی اسکله‌های لافت و پهل آغاز شد



مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات لایروبی اسکله های لافت و پهل همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، «مهدی سندگل نظامی»، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم گفت: دستور تسریع در آغاز این عملیات لایروبی همزمان با بازدید هفته گذشته مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم از اسکله‌ های یادشده صادر و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرایی شد.

وی ادامه داد: این عملیات لایروبی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال از سوی سازمان‌ منطقه آزاد قشم آغاز شده است که تا پیش از پایان سال به‌ اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم تصریح کرد: لایروبی اسکله‌ پهل با هدف تسریع در رفت و آمد خودروها که با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت صورت می پذیرد انجام شده و موجب ارایه خدمات بهتر و روان‌ تر به گردشکران می شود.

نظامی اضافه کرد: همه ساله بیش از ۶ میلیون رفت و آمد از سه مسیر دریایی (اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری)، هوایی (فرودگاه ببن‌المللی قشم) و زمینی (محل ورود وسایل نقلیه سبک و سنگین از اسکله پهل به اسکله لافت) انجام می‌ شوند که سهم ورود مسافران از محل اسکله پهل به لافت، بیشترین اندازه را دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها