انحراف به چپ خودروی سواری دلیل تصادف مرگبار روز گذشته در محور لافت به قشم



 رییس پلیس راه استان هرمزگان انحراف به چپ خودروی پژو ۲۰۶ را دلیل تصادف مرگبار روز گذشته در محور لافت به قشم اعلام کرد و گفت: متاسفانه در این سانحه چهار نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند.

                 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح جزئیات این حادثه رانندگی اظهار کرد: روز گذشته (شنبه ۲۶ فروردین) در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه تصادف بین یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه تریلی بنز آکسور حوالی روستای کووه ای به سمت بندر لافت جزیره قشم، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه پلیس در صحنه مشخص شد که خودروی سواری پژو ۲۰۶ از مسیر لافت به قشم در حال حرکت بوده که با یک دستگاه خودروی تریلی آکسور که در مسیر مخالف و بالعکس در حال حرکت بود به شدت برخورد می کند.

رییس پلیس راه استان هرمزگان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش چهار نفر از اعضای یک خانواده که سرنشینان خودرو ۲۰۶ بوده اند در صحنه جان خود را از دست می دهند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه در بررسی اولیه علت تامه این تصادف تجاوز به چپ راننده پژو ۲۰۶ نوک مدادی رنگ تشخیص داده شد، خاطر نشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه ورودی و خروجی به جزیره قشم با سرعت مطمئنه در مسیر حرکت و از شتاب زدگی و عجله خودداری کنند و با احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به سفر خود ادامه دهند تا شاهد صحنه های دلخراش و فوت هموطنان در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان نباشیم.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها