شیلات هرمزگان :

مسائل و مشکلات بیمه میگو پروران بررسی می‌شود



سرپرست شیلات هرمزگان گفت: تامین خوارک خوب و مغذی برای آبزیان از اهمیت ویژه و خاصی در صنعت تکثیر و پرورش آبزیان به ویژه میگوی پرورشی برخوردار است.

        

به گزارش صبح ساحل، مسعود بارانی گفت: برنامه ریزی هر چه بهتر تامین و تولید خوراک استاندارد و بهداشتی میگو، پیگیری تامین مولد خوب و با کیفیت و عاری از بیماری، پیگیری رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فنی در مزارع و مراکز تکثیرمیگو توسط بخش خصوصی، ایجاد هماهنگی بیشتر بین تولیدکنندگان و دستگاه های متولی در جهت رفع موانع تولید از اهم برنامه های شیلات استان برای سال زراعی پیش رو است.

وی با اشاره به اینکه تامین مولد سالم و با کیفیت می‌تواند باعث تولید ایمن و پایدار شود، اظهار کرد: همچنین تامین خوارک خوب و مغذی برای آبزیان از اهمیت ویژه و خاصی در صنعت تکثیر و پرورش آبزیان به ویژه میگوی پرورشی برخوردار است.

بارانی با بیان اینکه بررسی روند تولید پست لارو میگو و روند ذخیره سازی بچه میگو از اولویت‌های دیگر شیلات هرمزگان است، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات بیمه میگو پروران نیز مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد در نشستی با حضور مسئولان جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شیلات و نماینده بهره برداران مورد بررسی قرار گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها