سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس از ششم اردیبهشت در هرمزگان آغاز می‌شود



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: سیزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس از ششم اردیبهشت در استان هرمزگان آغاز می‌شود. 

   

احسان کامرانی صبح امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این جشنواره از ششم اردیبهشت با اجرای برنامه‌های متنوع به میزبانی استان هرمزگان آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه آن نیز دهم اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان کشوری و استانی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره برنامه‌های متنوعی از جمله اختتامیه جشنواره مطبوعات خلیج فارس، جشن‌های مردمی گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، تقدیر از برگزیدگان سال خلیج فارس، رونمایی از کتاب‌های چاپ شده با مضمون خلیج فارس و رونمایی از کتاب عکس خلیج فارس برگزار می‌شود.

کامرانی اضافه کرد: برنامه‌های متنوعی نیز در سراسر استان به ویژه در جزایر هرمز و بوموسی، شهر بندر کنگ و شهرستان‌های میناب، سیریک، حاجی آباد و جاسک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روز ملی خلیج فارس امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای ایران زمین است، تمدنی که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر بنیان نهاده شده و خلیج نیلگون همیشه فارس غیر قابل انکارترین سند هویتی در جهان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها