تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در وضعیت بدی قرار دارد



رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورا، طی تذکر شفاهی به شهردار بندرعباس در رابطه با تیمداری در فوتبال و وضعیت این تیم گفت: تیم شهرداری در شرایط بدی قرار دارد. تصور ما بر این بود تیم فوتبال شهرداری صعود کند اما در حال حاضر تمام تلاش برای بقا این تیم است.
  
به گزارش صبح ساحل، "فاطمه جراره" با بیان اینکه شهرداری بندرعباس هزینه‌های زیادی در بحث تیمداری حرفه‌ای متقبل شده است، افزود: این موضوع باعث شده شهرداری یک سری وظایف اصلی خود را در بحث ورزش همگانی نیز تحت شعاع قرار دهد. 
وی اضافه کرد: شهرداری و مدیران تیم باید در این زمینه پاسخگو باشند؛ تغییرات مربی‌و موضوعات مختلف این وضعیت را برای تیم شهرداری رقم زد.
رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد تومان بودجه به تیم شهرداری بندرعباس اختصاص داده شده است؛ عنوان کرد: با وجود اینکه تیم شهرداری جز تیم‌هایی است که بیشترین هزینه را در تیم‌داری انجام داده اما تیم در شرایط خوبی قرار ندارد.
جراره گفت: ۶۰ درصد از قرارداد بازیکن‌ها پرداخت شده است؛ اما تیم در بدترین شرایط امتیازی قرار دارد. 
  
تیم فوتبال شهرداری از سرمایه‌های اصلی شهر است
شهردار بندرعباس در این رابطه توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تیمداری شهرداری هزینه شد و تیم به پلی آف صعود کرد؛ سال ۱۴۰۱ بودجه حدود شش میلیارد تومان بود که به خاطر هزینه‌های زیاد در اواسط سال ۵ میلیارد تومان در متمم بودجه با موافقت شورا اضافه شد. 
مهدی نوبانی با بیان اینکه این تیم در لیگ ماندگار‌ خواهد شد‌‌، افزود: یکی از سرمایه‌های اصلی شهر بندرعباس تیم فوتبال شهرداری است. از همه همکاران درخواست می‌کنیم در این رابطه حمایت و همکاری لازم را انجام دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها