قرعه کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور

صنایع هرمزگان در هفته اول به تبریز می رود



مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

    
به گزارش صبح ساحل،  مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن آمفی تاتر آکادمی ملی فوتبال با حضور مدیران عامل تیم ها که از استان هرمزگان علیرضا باقری مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان، رضا مظفری و حمید رضایی حضور داشتند.
بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار است که رقابت این فصل لیگ برتر از بیستم تیرماه آغاز شود که در هفته اول تیم صنایع هرمزگان باید به تبریز برود تا با مس سونگون ورزقان بازی کند.
در سایر دیدارهای هفته اول گهر زمین سیرجان با گیتی پسند،  شهرداری ساوه  با کراپ الوند، فرش آرا با سفیر گفتمان،  ایرالکو اراک با فولاد زرند، قند کاترین آمل با زندی بتن و آنا صنعت با سن ایچ ساوه بازی خواهند کرد.
در هفته دوم صنایع هرمزگان از تیم گهر زمین سیرجان میزبانی می کند. گیتی پسند با ایرالکو اراک، کراپ الوند با مس سونگون،  سفیر گفتمان با آنا صنعت،  زندی بتن با شهرداری ساوه ، فولاد زرند با فرش آرا و سن ایچ ساوه با قند کاترین آمل دیدار می کنند.
در هفته سوم صنایع هرمزگان به اصفهان خواهد رفت تا با گیتی پسند بازی کند. گهر زمین با کراپ الوند،  قند کاترین آمل با سفير گفتمان،  آنا صنعت با فولاد زرند،  مس سونگون با زندی بتن،  ایرالکو اراک با فرش آرا و شهرداری ساوه با سن ایچ ساوه بازی خواهند کرد.
در هفته چهارم صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم ایرالکو اراک است. سن ایچ ساوه با مس سونگون،  کراپ الوند با گیتی پسند،  فرش آرا با آنا صنعت،  سفیر گفتمان با شهرداری ساوه ،  زندی بتن با گهر زمین و فولاد زرند با قند کاترین آمل بازی می کنند.
در هفته پنجم کراپ الوند از تیم صنایع هرمزگان میزبانی خواهد کرد. مس سونگون با سفیر گفتمان،  شهرداری ساوه  با فولاد زرند،  ایرالکو اراک با آنا صنعت،  گیتی پسند با زندی بتن،  قند کاترین آمل با فرش آرا و گهر زمین سیرجان با سن ایچ ساوه دیدار می کنند.
در هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور صنایع دوباره بیرون از خانه بازی می کند و به مصاف زندی بتن کلاردشت می رود. فولاد زرند با مس سونگون، سن ایچ با گیتی پسند،  ایرالکو اراک با کراپ الوند،  فرش آرا با شهرداری ساوه ،  سفیر گفتمان با گهر زمین و آنا صنعت با قند کاترین آمل سایر دیدارهای این هفته را برگزار خواهند کرد.
در هفته هفتم صنایع هرمزگان در خانه با سن ایچ ساوه بازی می کند. در سایر بازی ها قند کاترین آمل با ایرالکو اراک،  گیتی پسند با سفیر گفتمان،  گهر زمین سیرجان با فولاد زرند، شهرداری ساوه  با آنا صنعت،  کراپ الوند با زندی بتن و مس سونگون با فرش آرا دیدار می کنند.
در هفته هشتم سفیر گفتمان تهران از صنایع هرمزگان میزبانی می کند. آنا صنعت با مس سونگون بازی می کند.
فولاد زرند با گیتی پسند دیدار خواهد کرد. سن ایچ ساوه با کراپ الوند،  ایرالکو با زندی بتن، قند کاترین با شهرداری ساوه و فرش آرا با گهر زمین سیرجان بازی می کنند.
در هفته نهم صنایع هرمزگان میزبان تیم فولاد زرند است.
در دیگر دیدارهای این هفته شهرداری  ساوه با ایرالکو اراک،  کراپ الوند با سفیر گفتمان،  گهر زمین سیرجان با آنا صنعت،  گیتی پسند اصفهان با فرش آرا،  مس سونگون با قند کاترین آمل و زندی بتن با سن ایچ ساوه دیدار خواهند کرد. در هفته دهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور فرش آرا مشهد از تیم صنایع هرمزگان میزبانی خواهد کرد. شهرداری ساوه  با مس سونگون ، آنا صنعت با گیتی پسند اصفهان،  فولاد زرند با کراپ الوند،  سفیر گفتمان با زندی بتن،  قند کاترین آمل با گهر زمین سیرجان و ایرالکو اراک با سن ایچ ساوه بازی می کنند.
در هفته یازدهم صنایع در بندرعباس با آنا صنعت بازی می کند. در هفته دوازدهم قند کاترین آمل از تیم صنایع هرمزگان میزبانی خواهد کرد و در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست تیم صنایع در خانه به شهرداری ساوه خواهد رفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها