درگیری مسلحانه مرزداران سیستان و بلوچستان با یک گروهک تروریستی مسلح؛

هلاکت یک نفر و شماری از اعضای گروهک تروریستی زخمی شدند



فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح ، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از اعضای این گروهک تروریستی در مرزهای میانی استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار رضا شجاعی»، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان روز یکشنبه گفت: مرزداران سیستان وبلوچستان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و به موقع مرزداران اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند که با گروهک تروریستی درگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار عملیاتی مرزبانان در منطقه شناسایی شده افزود: مرزبانان پس از ساعت ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آنها به صورت مسلحانه درگیر که درگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت و تعدادی نیز زخمی که اعضای گروهک که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند .

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات یکی از همکاران نیز مجروح که بلافاصله به مرکز درمانی انتقال که حال عمومی وی رضایت بخش است.

وی افزود: مرزداران سیستان و بلوچستان با هرگونه اعمال خلاف قانون، بویژه شرارت قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها