برگزاری آیین ازدواج ۱۱۰زوج بشاگردی با حضور معاون رئیس‌جمهور



آیین ازدواج ۱۱۰ زوج بشاگردی همزمان با هفته ازدواج، به همت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، گروه جهادی محبین الائمه و با همکاری مسئولان سردشت در این شهرستان برگزار شد.

      

به گزارش صبح ساحل، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در آیین ازدواج ۱۱۰ زوج بشاگردی که همزمان با هفته ازدواج در سردشت هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای سازگاری در کنار مودت، لازمه تشکیل یک خانواده صمیمی است که باید قدر این مودت را دانست و برای تشکیل خانواده با الگوپذیری از اهل بیت (علیهم السلام) کوشش کرد، چراکه این الگو منشا خیر و برکت در جهان است.

وی با تجلیل از اقدام خیرین و نهادهای مردمی در ترویج سنت حسنه ازدواج و خدمت به مردم محروم منطقه افزود: پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی موجب گسترش اینگونه اقدامات تحسین‌برانگیز در تسهیل امر ازدواج و پرهیز از اسراف و تجملات خواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سفارش امام راحل نسبت به زوجین گفت: امام (ره) تاکید می‌فرمود که بروید و با هم بسازید. این جمله حاوی نکات ارزنده‌ای جهت پایداری زندگی، ندیدن مشکلات و تلاش برای افزایش صمیمیت در خانواده است که امیدواریم با بکار بستن این توصیه‌ها، شاهد پرورش نسل‌هایی برای پیشرفت کشورمان باشیم.

گفتنی است، آیین ازدواج ۱۱۰ زوج بشاگردی همزمان با هفته ازدواج، به همت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها، گروه جهادی محبین الائمه و با همکاری مسئولان سردشت در این شهرستان برگزار و مقدمات اهدای جهیزیه به ۱۱۰ زوج بشاگردی، همچنین بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد برای نومادران این منطقه فراهم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها