رئیس هیات فوتبال بندرلنگه خبر داد

برگزاری دوره دانش افزایی داوری



با حضور فریدون نایبی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرلنگه، عبدالعباس حلافی رئیس هیات فوتبال شهرستان ، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان ، علی صیادی دبیر هيات فوتبال بندرلنگه، مهرداد هاشمی پور مسوول چیدمان داوران فوتسال و عضو دپارتمان داوری ، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان و  مدرس  رسمی فدراسیون فوتبال و محمد احمد نژاد رئیس کمیته  داوران بندرلنگه  دوره دانش افزایی داوری برگزار شد. 

  
به گزارش صبح ساحل، عبدالعباس حلافی رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه گفت : به منطور آشنایی داوران با آخرین قوانین داوری و به منظور قضاوت های بدون حاشیه در مسابقات مختلف فوتبال شهرستان این  دوره دانش افزایی داوری  در محل سالن اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: این کلاس با تدریس  عبدالمجید معماری مدرس رسمی داوری فدراسیون فوتبال برگزار شد و این مدرس جوان فدراسیون فوتبال آخرین تغییرات قوانین داوری را برای داوران بندرلنگه ای تدریس کرد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرلنگه گفت: از محمد احمد نژاد رئیس کمیته داوران می خواهم که هر چه زودتر یک دوره کلاس داوری درجه سه در شهرستان برگزار شود تا کمبود داور در شهرستان بر طرف شود.
وی از داوران حاضر در این کلاس هم خواست با تلاش بیشتر سعی نمایند تا مسابقات شهرستان با کمترین حاشیه به پایان برسد و تا جایی که می توانند به گونه ای قضاوت کنند که تیم ها کمتر متضرر شوند.
فریدون نایبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه هم گفت: شاهد تلاش داوران شهرستان هستم و از زحمات حلافی  رئیس هیات فوتبال که از زمانی که سکان هیات را به دست گرفته اند شاهد موفقیت فوتبالی در شهرستان بوده ایم.
رئیس اداره ورزش و جوانان بندرلنگه ضمن تشکر از مدرس کلاس و رئیس کمیته داوران استان از آن ها خواست تا در بحث آموزش برای داوران این شهرستان دوره های بیشتری برگزار شود و در این راه اداره ورزش وجوانان هم هر کاری بتواند انجام خواهد داد.
محمد احمد نژاد رئیس کمیته داوران شهرستان بندرلنگه و عضو کمیته داوران استان هرمزگان هم گفت: برای برگزاری کلاس داوری درجه سه ثبت نام کرده ایم و به زودی این کلاس را برگزار خواهیم کرد.
وی بیان داشت: داوران خوبی در سطح شهرستان داریم و از همه آن ها می خواهیم که با کمیته داوران همکاری داشته باشند تا عملکرد بهتری در سطح شهرستان داشته باشیم.
احمد نژاد گفت: از همه داورانی که در این دوره دانش افزایی شرکت کرده اند و همکاری خوبی با کمیته داوران شهرستان دارند تشکر می کنم‌.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها