با حکم رئیس هیات فوتبال

اعضای جدید هیات فوتبال جاسک منصوب شدند



طی مراسمی با حضور علی مهرانی فرماندار جاسک، حسن دور اندیش معاون سیاسی فرماندار‌،  علی نسب فرمانده بسیج جاسک‌، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک و علی عنبری ریس هیات فوتبال اعضای جدید هیات فوتبال جاسک معرفی و احکام خود را دریافت کردند.


به گزارش صبح ساحل، در این مراسم علی عنبری رئیس هیات فوتبال جاسک گفت: تصمیم گرفتیم امسال اعضا و کادر جدید هیات فوتبال جاسک را که افرادی کاردان ، پر تلاش و با تجربه هستند منصوب کنیم. وی افزود : امروز توفیق شد با حضور فرماندار احکام کادر جدید هیات را اعطا کنیم‌ و قانون مداری‌، نظم و انضباط برنامه ریزی مدون برای رشد فوتبال شهرستان سرلوحه کارهای هیات فوتبال شهرستان جاسک می‌باشد.

وی با بیان این که اعضای جدید نیز خود را برای انجام خدمات بهتر در کنار هیات آماده کنند‌، خاطر نشان کرد: فوتبال جاسک ظرفیت و پتانسیل های بالای دارد و  نبود بنیه مالی و اسپانسر برای تیم های فوتبال یک معضل بزرگ شده تیم های فوتبال جاسک تحت پوشش هیچ شرکت و اداره‌ای نیستند ولی با این حال به کار خود ادامه می دهند. عنبری ادامه داد: سال گذشته تیم اتحاد روستایی در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کرد و نتایج خوبی به دست آورد و برای اولین بار به فینال مسابقات فوتبال لیگ برتر استان رسید و مقام دوم را به دست آورد.رئیس هیات فوتبال  جاسک عنوان کرد: امسال باید از تیم اتحاد حمایت شود تا شاهد در خشش استعداد های فوتبال جاسک در سطح استان و حتی کشور باشیم.  وی در ادامه با بیان این که از حمایت های خوب فرماندار‌، معاون فرماندار و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج جاسک از فوتبال جاسک تشکر می کنم  اضافه کرد:  شرکت های نفتی مستقر در جاسک به کمک فوتبال جاسک بیایند  و تیم های جاسک را حمایت کنند.


عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: از زحمات و تلاش های رئیس و اعضای هیات فوتبال شهرستان جاسک تشکر می کنم و از عملکرد هیات جاسک رضایت کامل دارم.متولی ورزش جاسک یادآور شد: مشکلات کمبود ها در فوتبال جاسک وجود دارد و  همه باید با هیات فوتبال همکاری کنیم تا برنامه های خود را طبق تقویم  پیش ببرد. رئيس اداره ورزش و جوانان جاسک اظهار داشت: ریس هیات فوتبال کادر و اعضای جدید خود را معرفی کرده و امیدواریم شاهد رشد و پیشرفت فوتبال جاسک باشیم.


وی گفت: تیم اتحاد روستای جاسک نماینده جاسک در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان می‌باشد و وظیفه داریم از این تیم مثل سال گذشته حمایت کنیم.


مرادی از تلاش های مدیر و کادر فنی تیم اتحاد روستایی جاسک تشکر کرد و از حمایت خوب فرماندار‌، معاون سیاسی امنیتی فرماندار‌، امام جمعه‌، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج جاسک و ادارات شهرستان نسبت به امر گسترش ورزش جاسک تشکر کرد.


در پایان جلسه فرماندار جاسک اظهار داشت: از ورزش جاسک حمایت کرده ایم و این حمایت ها ادامه خواهد داشت و برای تیم فوتبال اتحاد روستایی جاسک که نماینده فوتبال جاسک در مسابقات لیگ برتر استان حضور دارد آرزوی موفقیت می کنم.


فرماندار جاسک بیان داشت: هیات فوتبال جاسک برنامه های خود را برای رشد و پیشرفت فوتبال جاسک اجرا کنند. وی با بیان این که فوتبال جاسک سرشار از استعداد های فراوان هست‌، اضافه کرد:  شناخت استعدادهای فوتبال جاسک با برگزاری مسابقات و شرکت در مسابقات استان و کشور میسر خواهد شد.

در پایان  محمد غمگساری به عنوان نایب رئیس آقایان، مرضیه بستام نایب رئیس بانوان، عبدالرحمن لشکری‌زاده دبیرهیات، محمد جمالدینی مسول کمیته آموزش، احمد ارجمند مسوول کمیته مربیان، احمد سعادتی مسول کمیته استعدادیابی و جوانان، جهانگیر دریایی مسول امور اداری، منصور رنجبری جاسکی مسول کمیته مسابقات، افشین احمدی مسوول کمیته داوران و سازمان لیگ، عبدالله شیهی مسوول کمیته پزشکی، جلال علایی مطلق مسول کمیته روابط‌عمومی، یوسف دادی زاده مسوول کمیته فوتسال، صالح صالح پور مسسول کمیته انضباطی، آمنه کریمی مسوول کمیته بانوان و علی ضیغمی به عنوان مسوول کمیته پیشکسوتان  احکام  خود را دریافت کردند.


همچنین عدالرحمن لشکری، مرضیه بستام، افشین احمدی و اسماعیل ترمویی به عنوان  اعضای هئیت رئیسه هیات فوتبال جاسک معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها