تیم کیش نایب قهرمان مسابقات «تری اتلون» قهرمانی کشور شد



سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: تیم این جزیره با ثبت رکورد سه ساعت و ۵۲ دقیقه، نایب قهرمان مسابقات تری اتلون اسپرینت قهرمانی مردان کشور در بخش امید بزرگسالان شد.

به گزارش صبح ساحل، «عزیزاله فرضی پور»، سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: تیم اعزام کیش توانست در مسابقات «تری‌اتلون اسپرینت» قهرمانی کشور مردان که با شرکت ۸۰ ورزشکار از سراسر کشور به صورت اسپرینت(مسافت کوتاه) برگزار شد،‌ افتخار آفرینی کند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسالان برگزار شد، ادامه داد: تیم کیش با ترکیب «صدرا باغجری»، «کسری باغجری» و «پارسا محمدی» در رده نونهالان، «صادق ابراهیمی» در رده جوانان و «هاشم گلزرند»، «کوشا تنها»، «امین سقایی» و «خسرو گلعذار« در رده بزرگسال به مربیگری «هاشم گلزرند» در این رقابتها شرکت کرد.

سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان در بخش انفرادی «امین سقایی» از کیش مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویخت و علی رضوانی از سمنان و سیدمحمد حسینی از گلستان به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها