بازرسی و جمع آوری داروهای غیرمجاز و قاچاق در داروخانه‌های هرمزگان



سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تشکیل پرونده و صدور حکم در محل و جمع آوری داروهای غیرمجاز و قاچاق در داروخانه‌ها از جمله نتایج مهم برنامه ریزی بازرسی از داروخانه ها در قالب گشت مشترک خواهد بود.

  

به گزارش صبح ساحل، دکتر حامد فلاح صبح امروز (اول مردادماه) در جلسه کارگروه پیشگیری و تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور، تصریح کرد: اثربخشی بازدیدهای مشترک در رابطه با کالاهای سلامت محور، بازرسی از داروخانه ها در قالب گشت مشترک از موضوعات مهمی بود که در این جلسه بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص ساماندهی مراکز عرضه غیرمجاز مکمل های ورزشی در مجتمع های تجاری ضمن بحث و بررسی کارشناسی، مقرر شد برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم انجام پذیرد.
 
 این مقام مسئول در خصوص اثربخشی بازدیدهای مشترک عنوان کرد: تنظیم صورت جلسه محل نگهداری کالا و ارسال نسخه از معرفی واحد صنفی متخلف به تعزیرات و اطلاع از رای صادره اقدامات اساسی هستند که در این فرآیند پیش بینی شده است.
 
 فلاح همچنین بر گشت مشترک بازرسی داروخانه‌ها تاکید کرد و افزود: تشکیل پرونده و صدور حکم در محل و جمع آوری داروهای غیرمجاز و قاچاق در داروخانه‌ها از جمله نتایج مهم برنامه‌ریزی بازرسی از داروخانه‌ها در قالب گشت مشترک خواهد بود.
 
سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه ارگان‌های نظارتی نماینده تام الاختیار خود را جهت هماهنگی و حضور در بازدیدهای مشترک معرفی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها