رییس‌ کل دادگستری:

هیچ ایرانی بدون شناسنامه در هرمزگان وجود ندارد



رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از دستورات رییس قوه قضاییه در خصوص رفع مشکل افراد بدون شناسنامه، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های انجام شده از سوی مجموعه قضایی هرمزگان، هیچ ایرانی بدون شناسنامه‌ای در این استان وجود ندارد. 

 

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی شامگاه چهارشنبه در مراسم دیدار رییس قوه قضایی با هزار نفر از کارکنان و خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان، از حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بابت دستور و موافقت با برگزاری همایش خانواده دستگاه قضایی استان هرمزگان که در نوع خود کم‌سابقه است، قدردانی کرد.

وی در ادامه به ارائه بخشی از عملکرد مجموعه قضایی هرمزگان پرداخت و بیان کرد: ورود به موقع مجموعه قضایی استان به موضوع عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قوانین باعث شده که تنها طی ۲ سال اخیر ۷۲ هزار میلیارد ریال با انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ، به عنوان عوارض و سهم، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شود.

قهرمانی همچنین از فروش ۵۱ هزار میلیارد ریال کالای متروکه و تعیین تکلیف چهار هزار و ۲۰۰ پرونده متروکه شامل ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های قضایی صورت گرفته طی ۲ سال اخیر خبر داد.

 

فروش ۲۲ هزار وسیله نقلیه و رفع تصرف از یکهزار و ۶۳۴ هکتار اراضی دولتی هرمزگان طی ۲ سال اخیر

رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه، فروش ۲۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه موجود در پارکینگ‌های راهور به ارزش بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال که در نتیجه اقدامات دستگاه قضایی استان هرمزگان انجام شده است را انقلابی در حوزه امانتداری نسبت به اموال مردم دانست.

وی از رفع تصرف از اراضی دولتی در ۴۷۳ فقره پرونده به میزان یکهزار و ۶۳۴ هکتار و به ارزش ۹۰ هزار میلیارد ریال، حدنگاری ۱۰۰ درصدی اراضی ملی و ۶۷ درصدی اراضی کشاورزی استان هرمزگان و همچنین صدور ۹۰ تا صددرصد اسناد حریم دریا، شهرک‌های صنعتی و جنگل‌های مانگرو خبر داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها