پخت و توزیع بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم اداره کل استاندارد هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

اداره کل استاندارد هرمزگان از محل جمع آوری کمک خیریه و مردمی خانواده بزرگ استاندارد هرمزگان، بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع کرد.

 



به گزارش خبرنگار صبح ساحل، «محمد سروش سهیلی راد» مدیرکل استاندارد هرمزگان از پخت بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین خانوارهای نیازمند هرمزگان خبر داد و گفت: طبق هماهنگی بین بخش های مختلف بندرعباس و ارگان های تابعه این تعداد غذای گرم همزمان ظهر تاسوعا تهیه و توزیع شد.
سهیلی راد با بیان اینکه برای این اطعام بیش از یک تن برنج استفاده شده اظهار کرد: مراسم عزاداری دهه نخست محرم باید به گونه ای برگزار شود که دل های مردم متوجه پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار(ع) باشد.
وی گفت: در اهميت و ارزش اطعام نيازمندان همين بس كه سوره انسان در وصف اهل بيت(ع) به دليل اطعام ايشان به فقير و اسير و مسكين بوده است.
مدیرکل استاندارد هرمزگان اذعان کرد: سراسر زندگی رسول اکرم(ص) رأفت و مهربانی بود و بارزترین ویژگی امام مجتبی(ع) که می تواند بهترین سرمشق برای دوستداران آن حضرت باشد، بخشندگی بسیار و دستگیری از دیگران است.
وی در خصوص مراکز توزیع این غذاها تشریح کرد: سایر غذاها در چند مرحله به ارگان ها و نهادهای مختلفی از جمله بهزیستی، خانه سالمندان، کارگران شهرداری، مردم حاشیه نشین شهر بندرعباس، نهادهای مردمی چ خیریه های محلی توزیع شده و بخشی از غذا ها به خیریه های شهرستان بندرلنگه و میناب ارسال شده است.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها