به مناسب سالروز ورود آزادگان برگزار شد

فوتبال چهار جانبه در پارسیان



به مناسب سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی و از سوی بسیج ورزشکاران شهرستان پارسیان و با همکاری هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان  ، هیئت فوتبال شهرستان،  نمایندگی بنیاد شهید پارسیان ،  صنایع انرژی بر پارسیان و بخشداری مرکزی شهرستان پارسیان یک دوره  مسابقات چهار جانبه فوتبال با شرکت تیم‌ های وارثان لامرد فارس ، شهید رستگار حمیران،  شهرداری پارسیان و پیروزی احشام برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، در روز اول مسابقات و در بازی نخست دو تیم لامرد و پیروزی احشام به تساوی  دو بر دو رسیدند که در ضربات پنالتی تیم احشام به برتری رسید. در بازی دوم تیم شهرداری پارسیان با نتیجه  دو بر صفر شهید رستگار حمیران را شکست داد.


دو تیم پیروزی احشام و شهرداری دیدار فینال را برگزار کردند که تیم پیروزی احشام با نتیجه یک بر صفر شهرداری پارسیان را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید و تیم شهرداری دوم شد.


دیدار فینال در حضور  مبارک قاسمی معاونت  برنامه ریزی فرمانداری شهرستان پارسیان، رادمنش بخشدار مرکزی شهرستان، حاج آقا عبداللهی معاونت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان،  عبداله برادر ریاست  هئیت فوتبال شهرستان و دو نفر  از ورزشکاران آزاده شهرستان پارسیان، محمد تقی قاسمپور برادر شهید طیب قاسمپور،  رحمانی و  حسن کامکار پیشکسوتان با اخلاق فوتبال شهرستان برگزار شد و از  احمد کامکار و صالح عاشوری آزادگان سرفراز پارسیان علامه مدیر عامل صنایع انرژی بر پارسیان،  عبدالله برادر ریاست هئیت فوتبال شهرستان، مصطفی حیدری مسئول روابط عمومی صنایع انرژی بر پارسیان  با اهدا تندیس تقدیر به عمل آمد.

‏عکس از محمود

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها