دبیر هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد

برگزاری دوره دانش افزایی برای داوران فوتبال و فوتسال



دوره دانش افزایی داوران فوتبال و فوتسال هرمزگان برگزار خواهد شد.


به گزارش صبح ساحل،  اصغر معماری، دبیر هیئت فوتبال هرمزگان گفت : فصل جدید لیگ برتر فوتبال هرمزگان از جمعه سی و یکم شهریور همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز خواهد شد که کمیته داوران استان با برنامه ریزی که از قبل داشته است دوره دانش افزایی پیش فصل  داوران را برگزار خواهد کرد.


وی بیان داشت: این دوره دانش افزایی در هفته جاری  برگزار  خواهد شد تا داوران با یک آمادگی بهتر از نظر دانش داوری این مسابقات را قضاوت کنند.‌


دبیر هیئت فوتبال هرمزگان گفت : در این دوره علاوه بر داورانی که قرار است لیگ برتر را قضاوت کنند در مجموع ۱۱۰ داور فوتبال مرد و زن هرمزگانی در آن حضور خواهند داشت تا تمامی داورانی که قرار است رده های مختلف را قضاوت کنند از این دوره بی بهره نمانند.


اصغر معماری اظهار داشت: علاوه بر دوره دانش افزایی داوران فوتبال دوره دانش افزایی داوران فوتسال هم در اواخر شهریور ماه برای داوران فوتسالی آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.


دبیر هیئت فوتبال هرمزگان خبر از برگزاری دوره داوری درجه سه فوتبال ساحلی برای اولین بار در استان هرمزگان داد و گفت : این دوره به صورت رایگان برگزار خواهد شد و ثبت نام آن انجام شده است و ۲۲ نفر برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها