جام آکسیونوف روسیه

۲ طلا و یک نقره برای فرنگی‌کاران ایران



رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام آکسیونوف روسیه با کسب ۲ مدال طلا و ۱ مدال نقره نمایندگان ایران به پایان رسید.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام آکسیانوف روسیه روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریورماه در شهر نووسیبرگ برگزار شد و تیم ۸ نفره ایران در پایان توسط امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا رسید و علی اسکو در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی احدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر حریف روس خود را مغلوب کرد. وی در دور دوم به به دلیل مصدومیت مقابل حریف خود مغلوب شد و به مسابقات ادامه نداد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم عارف محمدی در دورهای اول و دوم با نتایج ۲ بر صفر و ۶ بر ۵ مقابل کشتی گیرانی از روسیه به برتری دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی مغلوب حریف قزاقستانی شد و راهی دیدار رده بندی شد. محمدی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با ضربه فنی نماینده بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور دوم ۸ بر صفر حریف روس خود را شکست داد. وی در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۶ دیگر کشتی‌گیر روس را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر صفر از سد حریف روس خود گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریفی از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل دیگر حریف روسیه‌ای به پیروزی رسید. درهمین وزن علیرضا ارقش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کشتی گیری از روسیه با نتیجه ۱۱ بر ۸ پیروز شد. دو نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی مقابل هم قرار گرفتند که علی اسکو با نتیجه ۲ بر ۱ مقابل ارقش به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رفت. وی در دیدار فینال با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب حریفی از کشور روسیه شد و به مدال نقره رسید. علیرضا ارقش نیز راهی دیدار رده‌بندی شد. ارقش در این دیدار با ضربه فنی مغلوب کشتی گیر روس شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۱۳ بر ۵ نماینده روسیه را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل دیگر حریف روس به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد دیگر حریف روس گذشت و به دیدار فینال راه یافت. ناقوسی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ کشتی گیر روس را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور اول با نتیجه ۶ بر ۳ نماینده قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۳ از سد حریف روس خود گذشت. وی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب دیگر حریف روس شد و به دیدار رده بندی رفت. کریمی زاده در این دیدار ۵ بر صفر مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و پنجم شد. امیررضا مرادیان دیگر نماینده کشورمان در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر حریف قزاقستانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ نماینده کشور روسیه را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب دیگر کشتی گیر روسیه ای شد و به دیدار رده بندی رفت. مرادیان در این دیدار ضربه فنی و پنجم شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها