اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خبر داد:

تقدیر ستاد جشنواره شهید رجایی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان‌



همایش بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از دستگاه‌های برتر استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ در محل فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر هرمزگان معرفی شد.


به گزارش صبح ساحل، همایش بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس بهمراه مسئولین استانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان برگزار شد که در این مراسم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های ملی انتخاب شد.

اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان که در چند سال اخیر توانسته در جهت تحقق بخشیدن به برنامه‌های دولت نقش مهمی درتوسعه راه‌های استان هرمزگان ایفا کند، در جشنواره شهید رجایی نیز به عنوان دستگاه قابل تقدیر معرفی و لوح تقدیر جشنواره به عباس شرفی اعطاء شد.

تلاش در راستای تحقق اولویت‌های نظام اداری توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از دلایل تقدیر این اداره‌کل از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی ذکر شده است.

گفتنی است؛ در بخشی از متن لوح تقدیمی جشنواره شهید رجایی به نقل از استاندار هرمزگان اشاره شده: از آنجایی که در پرتو تلاش های ارزشمند حضرتعالی و همکاران محترمتان، از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ به عنوان دستگاه برتر در زمینه تعامل و هماهنگی با دستگاه های ملی انتخاب گردیده اید، لازم می دانم این موفقیت را به آن جناب و مجموعه کارکنان دستگاه تبریک عرض نموده از اقدامات اثر گذار شما در تعامل و همسویی با دستگاه های ملی و جذب منابع و مطالبات استان هرمزگان ، قدردانی نمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند منان در سال مهار تورم،رشد تولید ،با تلاش بیشتر در زمینه افزایش تعامل و هماهنگی با دستگاه های ملی و هم افزایی منابع و امکانات را از طریق اعمال مدیریت و فعالیت جهادی و بستر سازی و تسهیل گری مطلوب ،فراهم آورید.

منتظر تایید: 2
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها