نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد ناشنوایان در رقابت‌های جهان



در پایان مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوا در قرقیزستان تیم ملی کشتی آزاد ایران ‌با کسب ۳ مدال طلا ، ۱ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شد.

 

به گزارش صبح ساحل و نوشته ایسنا، مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوا از روز یکشنبه ۱۹ شهریور در بیشکک قرقیزستان آغاز  و در پایان تیم ایران با ۸ مدال (۳ طلا ، ۱ نقره و ۴ برنز ) نایب قهرمان این رقابت ها شد و تیم های ترکیه و قزاقستان به ترتیب در جایگاه اول و سوم ایستادند.

برای تیم ایران محمد سیاهوشی، حسین نوری و عرفان ستاری (مدال طلا )، محمد زارعی (مدال نقره) ، کیوان رستم آبادی ، حمیدرضا کنعانی، علی شکیبازاده و محمدرسول قمرپور (مدال برنز) کسب کردند.

در این مسابقات و در وزن ۶۱ کیلوگرم؛ محمد سیاه‌وشی با کشتی گیر قزاقستان رقابت کرد کرد و ۱۱ بر صفر به برتری رسید، در دومین دیدار ۱۰ بر صفر کشتی گیر هندی را شکست داد و در سومین دیدار ۱۲ بر ۱ کشتی گیر آمریکایی را شکست داد.
سیاه وشی در دیدار بعدی خود در مصاف با کشتی گیر ترکیه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و پس از پیروزی ۱۱ بر ۱ برابر کشتی گیر اوکراینی به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم؛ حسین نوری در دور اول کشتی گیر هندی را ۸ بر صفر شکست داد در دور دوم ۶ بر ۲ برابر حریف قزاقستانی به برتری رسید و در مصاف با کشتی گیر یونانی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و در رقابت با حریف ترکیه ۴ بر ۲ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم؛ عرفان ستاری در رقابت با کشتی گیر هند ۴ بر ۱ پیروز شد ، در دور دوم ۱۴ بر ۶ برابر حریف ارمنستانی به برتری رسید و  در مبارزه با کشتی گیر ترکیه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و در مصاف با حریف اوکراینی ۸ بر ۶ پیروز شد و به سومین مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم؛ محمد زارعی در مصاف با حریف قزاقستانی ۱۱ بر ۱ شکست خورد در مبارزه دوم ۱۰ بر ۶ کشتی گیر ارمنستان را شکست داد و در مصاف با حریف ترکیه ای با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و در مبارزه با کشتی گیر قزاقستانی ۱۰ بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم؛ محمدرسول قمرپور در مبارزه اول برابر حریف قرقیزستانی با انصراف کشتی گیر میزبان برنده اعلام شد و در دور دوم برابر کشتی گیر ترکیه ضربه فنی شد و با انصراف کشتی گیر یونانی به مدال برنز رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها