مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

۶۰ دانش‌آموز در هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی استان پذیرش می‌شوند



مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پذیرش ۶۰ دانش‌آموز در هنرستان علوم و فنون دریایی «شهید اصغر موسی‌زاده» این اداره‌کل در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۲-۱۴۰۳) خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حسین عباس‌نژاد»، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان روز چهارشنبه گفت: پذیرش این تعداد دانش‌آموز در راستای امضای تفاهم‌نامه تاسیس هنرستان تخصصی بنادر و دریانوردی و آموزش وپرورش استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد دانش‌آموز در ۲ کلاس ۳۰ نفره در رشته‌های ناوبری و مکانیک موتورهای دریایی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پذیرش می‌شوند.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، هنرستان علوم و فنون دریایی شهید اصغر موسی‌زاده در شهرک شهید رجایی همجوار با منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری ایران قرار دارد.

عباس‌نژاد اضافه کرد: وجود ۲ بندر بزرگ شهید رجایی و باهنر در نزدیکی این هنرستان نیز زمینه حضور دانش‌آموزان برای بازدید میدانی و آشنایی با ادوات و تجهیزات دریایی و بندری را فراهم می‌کند تا علاوه بر کسب آموزش‌های تئوری در رشته‌های یادشده به صورت عملیاتی و حضوری نیز از تجهیزات بازدید و تخصص لازم را در همان مکان و عملی بیاموزند.

وی بیان کرد: کار ثبت‌نام نیز در آموزش و پرورش در حال انجام است تا از اول مهرماه امسال این هنرستان پذیرش دانش‌آموز داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها