با حضور سرپرستان ۱۵ تیم برگزار شد

جلسه هم‌‌فکری و هماهنگی فوتسال لیگ برتر نونهالان



جلسه هم‌ فکری و هماهنگی مسابقات فوتسال لیگ برتر نونهالان استان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  جلسه هم فکری و هماهنگی مسابقات فوتسال نونهالان استان با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده، محمد پیروانی مسول کمیته فوتسال و مهدی ربیع پور مسئول اجرایی مسابقات فوتسال در محل  هیئت فوتبال استان برگزار شد.
محمد پیروانی مسئول کمیته فوتسال استان هرمزگان  گفت:  فوتسال استان با کارنامه درخشان در این مدت جهشی خوبی در سطح استان و کشور داشته است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت های بیشتر فوتسال استان در سطح ملی باشیم.
وی افزود: هرمزگان درحال حاصر ۱۳ تیم در رده های مختلف در فوتسال کشور دارد و باید بر خود ببالیم و این موفقیت جز با همکاری باشگاه ها و زحمات مربیان دلسوز به دست نیامده است.
وی بیان داشت: همان طورکه باشگاه ها  در گذشته با هیئت فوتبال همگام و همراه بودند، امسال نیز در فصل جدید مسابقات با تعامل و همدلی این راه را ادامه خواهد تا شاهد یک رقابت سالم و بدون حاشیه در فوتسال استان باشیم.
مسول کمیته فوتسال هئیت فوتبال استان گفت : سرپرست تیم های شرکت کننده طبق زمان های  تعیین شده ضمن ثبت اطلاعات بازیکنان و کادر فنی جهت برسی  و صدور کارت مسابقات به هیئت فوتبال تحویل دهند.  پیروانی گفت: نظم وانضباط سرلوحه کار وفعالیت مان قرار داده ایم و انتظار داریم تیم های شرکت کننده در طول مسابقات نظم و انضباط رعایت کنند تا مسابقات امسال با کیفیت بهتر برگزار شود.
وی اظهار کرد: مسابقات امسال با حضور ۱۵ تیم برگزار می شود و به زودی  گروه بندی و میزبان مسابقات تعین خواهد شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها