حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل کالاي استان هرمزگان 8 درصد افزايش يافت



 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان گفت: حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 8 درصد افزایش یافت.

  
به گزارش صبح ساحل، پرویز کرمی معاون حمل و نقل ،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در خصوص رشد صدور بارنامه و افزایش میزان بار و جابه‌جایی از مبدأ استان هرمزگان گفت: 14 میلیون و 300 هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به نقاط مختلف کشور حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی 8 درصدی در پی داشته است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای حمل این میزان بار، 823 هزار و 52 بارنامه صادر شد که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، قریب به 9 درصد رشد داشته است پیگیری کارکنان معاونت حمل و نقل این اداره کل برای جلوگیری از حمل بار بدون بارنامه توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان را از جمله عوامل افزایش میزان بار حمل شده در این مدت عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های بندرعباس با 80 درصد، بندرخمیر با 5 درصد و میناب با 4 درصد، مبادی اصلی حمل بار در این مدت از استان هرمزگان به سایر نقاط کشور بودند.
کرمی اضافه کرد: 222 شرکت، نمایندگی و شعبه فعال در استان هرمزگان وجود دارد و کالاهای جابه جا شده از مبدا این استان به سایر نقاط کشور در این مدت توسط 823 هزار و 52 دستگاه ناوگان باری انجام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها