فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک:

ورزش بخش مهمی از هر جامعه ای محسوب می شود



با حضور علی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  ، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان، روسا  هئیت ها، مسوولان  با شگاه های ورزشی، مربیان آقا  و بانوجلسه جهاد تبیین اداره ورزش در محل سالن ناحیه مقاومت بسیج جاسک برگزار شد.

  
به گزارش صبح ساحل، در این جلسه علی نسب فرمانده بسیج جاسک:  گفت وحدت رمز پیروزی مسلمانان است و  امروز باید وحدت در امت اسلام بیشتر باشد و اگر همه مسلمانان جهان اسلام وحدت را سرلوحه خود قرار دهند اسراییل نابود خواهد شد.
وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود.  دنیا در حال تغییر است و هر روز بیشتر نفرت از این رژیم صهیونیستی بیشتر می شود.
فرمانده بسیج جاسک گفت: ورزش بخش مهمی از هر جامعه ای محسوب می شود و ورزش باید با  پیوست فرهنگی  تبلیغ دینی و تبلیغ ارزش ها همراه  باشد و  یکی از مشخصات جامعه پیشرو  جامعه ای است که سلامت روحی و روانی و جسمی داشته باشد.
علی نسب گفت:  ورزش شهرستان در حال پیشرفت  است و زیر ساخت های خوبی در سطح شهر و روستا های شهرستان جاسک احداث شده است که در باید  از زحمات رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک  تقدیر کنیم.
وی اظهار داشت: متولی ورزش جاسک با کمترین امکانات بیشترین فعالیت را انجام می‌دهد و  این یک جهاد است.  فرمانده بسیج جاسک گفت:  بسیج همیشه در کنار اداره ورزش و جوانان  می‌باشد و از دستگاه ورزش شهرستان حمایت می کن و تمام امکانات و فضاهای ورزشی  بسیج در خدمت جامعه ورزش شهرستان می‌باشد.
علی نسب بیان داشت: بسیج در روستاهای جاسک فضاهای ورزشی احداث کرده و در اختیار جوانان قرار داده است .
فرمانده بسیج جاسک گفت:  مبارزه با آسیب های اجتماعی کار یک دستگاه  تنها  نیست و همه ادارات و دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی  به اداره ورزش و جوانان کمک کنند.
وی اظهار داشت: باید به ورزش بانوان توجه بیشتری شود و  شهرستان جاسک استعدادهای. بالقوه ای در ورزش بانوان دارد.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاسک گفت:  تشکیل جلسات جهاد  تبیین از برنامه های این اداره می باشد که در همین راستا شش جلسه جهاد تبیین امسال برای جامعه ورزش جاسک با همکاری بسیج  برگزار شده است و  ورزشکاران ، روسا هئیت ها و مسوولان باشکاه های ورزشی از جلسات جهاد تبیین  استقبال خوبی داشته اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها