مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان:

با ارائه راهکارهای قانونی جهت توسعه فضاهای ورزشی در کنار اداره کل ورزش و جوانان هستیم



مدیران کل ورزش و جوانان و دیوان محاسبات هرمزگان از اماکن و فضاهای ورزشی میناب بازدید به عمل آوردند.

         
به گزارش صبح ساحل، مظفرمهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان به اتفاق ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان  از اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان میناب بازدید نمودند.
درجریان سفر یک روزه این دو مدیر اجرایی هرمزگان از پروژه های عمرانی درحال احداث در میناب شامل، زمین فوتسال چمن مصنوعی روستاهای کلوت ،سالن ورزشی راونگ ، سالن ورزشی درپهن و  زیرسازی چمن مصنوعی  درجادون بازدید به عمل آوردند. همچنین مراحل اجرایی استادیوم ۱۰ هزارنفری میناب نیز بازدید و مدیرکل ورزش و جوانان استان آخرین وضعیت این پروژه بزرگ ملی در شرق استان، برای مدیرکل دیوان محاسبات تشریح کرد.
مدیرکل دیوان محاسبات استان هرمزگان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این بازدید گفت: این بازدید  نشان داد در بحث زیرساخت های ورزشی کارهای بزرگی  در استان هرمزگان درحال انجام است.
مرادیان با اشاره به ایندکه همه درقبال جامعه ورزش به ویژه جوانان کشور مسئول هستیم اظهار داشت: امروز نگاه حاکمیت به ویژه مقام معظم رهبری توجه ویژه به جوانان ،  نوجوانان و آینده سازان کشور است به همین جهت همه ما باید برای انجام امور جوانان بویژه ایجاد زیرساختهای متعدد فرهنگی و ورزشی در سطح کشور حامی باشیم. 
مدیرکل دیوان محاسبات افزود: بخشی از پروژه های ورزشی استان مورد بازدید قرار گفت که رضایت بخش بود و هرچند ما یک دستگاه ناظر هستیم اما در ارائه راهکارهای قانونی و هموار نمودن مسیر های مناسب برای توسعه فضاها و اماکن‌  بیشتر در  ورزش آماده ایم تا در کنار  ورزش و جوانان قرارگرفته و کمک حال این اداره کل باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها