معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اعلام کرد

رتبه بندی هیئت‌های ورزشی هرمزگان


نویسنده: بتول جهانگیری

از سوی اداره کل ورزش و جوانان رتبه بندی هئیت‌های ورزشی استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
به گزارش صبح ساحل، روزبه زابلی پور معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت مناسب هئیت های ورزشی در حوزه‌های مختلف طبق بررسی های حوزه معاونت ورزشی اداره کل اظهارداشت: رتبه بندی هئیت‌های ورزشی استان هرمزگان از سوی اداره کل ورزش و جوانان در سال گذشته بر اساس شاخص های مربوطه با تقسیم بندی در شش گروه ارزیابی و اعلام شد.
زابلی پور بیان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته در گروه اول متشکل از چهار  هئیت ورزشی هئیت والیبال رتبه اول ، هئیت فوتبال رتبه دوم و هئیت هندبال رتبه سوم را کسب کردند.
در گروه دوم متشکل از چهار  هئیت ورزشی   هئیت نابینایان و کم بینایان رتبه اول را کسب کرد.  هیئت بیماران خاص  دوم و هئیت جانبازان و توان یابان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در گروه سوم متشکل از ۱۳ هئیت ورزشی هئیت ووشو ، هئیت ورزش های رزمی و هئیت تیراندازی اول تا سوم شدند. در گروه چهارم متشکل از ۷ هئیت ورزشی هئیت کوهنوردی رتبه اول، هئیت روستایی و بازی های بومی و دوم شد. در گروه پنجم  متشکل از چهار هئیت ورزشی،  هئیت قایقرانی اول شد‌. هئیت دوومیدانی دوم و هئیت ژیمناستیک  سوم شد. در گروه ششم متشکل از ۱۳ هئیت ورزشی، بدمینتون ،هئیت شطرنج و هئیت موتوروسواری و اتومبیلرانی اول تا  سوم  شدند. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها